BOŚBank24 Twoje e-Konto szybko, bezpiecznie i wygodnie

mobilnie na smartfonie i tablecie

Dzięki bankowości internetowej BOŚBank24 Twoje e-Konto masz dostęp do Twojego konta 24h na dobę, 7 dni w tygodniu - także mobilnie na smartfonie i tablecie. Zarządzaj swoimi finansami tak jak lubisz, kiedy chcesz i gdziekolwiek jesteś. Aby już dziś wygodnie korzystać z bankowości mobilnej BOŚ Banku ściągnij aplikację BOŚBank24 - kliknij w ikonę sklepu, pobierz ją i ciesz się w pełni mobilnością.

Aby korzystać z BOŚBank24 Twoje e-Konto wystarczy założyć dowolne konto w naszym Banku.

Zaloguj się

Zobacz prezentację po świecie bankowości mobilnej, jak również DEMO klasycznej wersji systemu bankowości internetowej BOŚBank24 Twoje e-Konto.

Pierwsze logowanie

  • wpisz w przeglądarkę internetową adres https://bosbank24.pl/twojekonto na komputerze stacjonarnym czy laptopie lub poprzez https://m.bosbank24.pl na urządzeniu mobilnym - smartfonie i tablecie
  • w pole Identyfikator wpisz 8-cyfrowy Identyfikator nadany Ci przez Bank
  • jeśli posiadasz token w pole Klucz wpisz 6 cyfr wyświetlonych przez token
  • jeśli otrzymałeś kopertę z hasłami w pole Klucz wpisz PIN1, służący do pierwszego logowania
  • jeśli logujesz się podpisem elektronicznym* w polu Certyfikat wybierz certyfikat podpisu elektronicznego i podaj PIN
  • po pierwszym logowaniu system poprosi o zmianę hasła (ustal swoje własne hasło zgodnie z instrukcjami, które będą wyświetlane na stronie do logowania)

Kolejne Logowanie

  • wpisz w przeglądarkę internetową adres https://bosbank24.pl/twojekonto na komputerze stacjonarnym czy laptopie lub https://m.bosbank24.pl na urządzeniu mobilnym - smartfonie i tablecie
  • w pole Identyfikator wpisz swój 8-cyfrowy Identyfikator nadany przez Bank
  • jeśli posiadasz token w pole Klucz wpisz wcześniej przez Ciebie ustalone hasło oraz 6 cyfr wyświetlonych przez token
  • jeśli posiadasz kopertę z hasłami w pole klucz wpisz wcześniej ustalone przez Ciebie hasło
  • jeśli logujesz się podpisem elektronicznym* w polu Certyfikat wybierz certyfikat podpisu elektronicznego i podaj PIN

Autoryzacja

Ze względów bezpieczeństwa każda dyspozycja np. wykonania przelewu, zlecenia stałego czy otwarcia lokaty wymaga potwierdzenia Kluczem

  • jeśli posiadasz dostęp z użyciem tokena
    Klucz = Twoje hasło wpisane łącznie z 6 cyframi wyświetlonymi przez token
  • jeśli posiadasz dostęp z użyciem koperty z hasłami oraz kodu SMS
    Klucz = SMSKod, który otrzymasz na swój numer telefonu komórkowego
  • jeśli korzystasz z podpisu elektronicznego
    Klucz = PIN do certyfikatu podpisu elektronicznego

Dyspozycję odblokowania dostępu możesz złożyć za pośrednictwem:


Uwaga!
Za pośrednictwem Infolinii i Usługi TeleBOŚ nie ma możliwości dokonania zmiany dotychczasowego hasła. W tym celu, należy złożyć pisemną dyspozycję w dowolnym oddziale Banku. Po zmianie hasła do usługi BOŚBank24 Twoje e-Konto należy postępować zgodnie z zasadami pierwszego logowania.


* Podpis elektroniczny – obsługa certyfikatu podpisu elektronicznego jest dostępna w BOŚBank24
Twoje e-Konto pod adresem https://bosbank24.pl/twojekonto

Aplikacja mobilna BOŚBank24  
Zainstalowanie aplikacji BOŚBank24 na smartfonie i tablecie pozwala na przejście do usługi BOŚBank24 Twoje e-Konto oraz na dodanie ikony usługi BOŚBank24 Twoje e-Konto na ekranie startowym smartfona i tableta:  
Zakres funkcjonalnosci BOŚBank24 Twoje e-Konto Komputer Smartfon/Tablet
RACHUNKI    
Informacja o saldzie i dostępnych środkach na rachunku
Informacja o blokadach i przyznanym limicie na rachunku
Informacja blokadach na rachunku
Historia rachunku - podgląd historii operacji
Zestawienie historii transakcji na rachunku
Podgląd szczegółów transakcji
Potwierdzenie transakcji (pdf)
Wyciągi elektroniczne (pdf)  
Zarządzanie rachunkami – nadawanie nazw
     
TRANSAKCJE/PŁATNOŚCI    
Informacja o transakcjach oczekujących (aktywnych, odrzuconych , anulowanych)
Informacja o szczegółach płatności
Przelewy na rachunki własne oraz do dowolnego odbiorcy
Przelew z zapisanego szablonu odbiorcy
Przelewy zagraniczne (SEPA, SWIFT, TARGET2)
Przelewy do ZUS
Przelewy do US
Przelew do bossa.pl  
Zlecanie przelewów odroczonych
Zakładanie zleceń stałych
Zarządzanie zleceniami stałymi (zawieszenie, usunięcie zlecenia)  
Podgląd aktywnych zleceń stałych
Potwierdzenia realizacji transakcji (pdf)
     
PŁATNOŚCI    
Płatność przez Internet za pomocą usługi „Płać z BOŚ”
     
DOŁADOWANIE TELEFONU    
Doładowanie dowolnego nr telefonu
Potwierdzenie doładowania telefonu (pdf)
Regulamin doładowań
     
LOKATY    
Zakładanie lokat i prezentacja szczegółów lokaty
Zrywanie lokat
Prezentacja historii lokaty  
Zarządzanie lokatami – prezentacja lokat aktywnych i możliwość nadawania nazw
     
KARTY    
Prezentacja informacji o kartach , szczegóły (dostępne środki i limity)
Historia rachunków kart płatniczych (debetowych i kredytowych)
Prezentacja zablokowanych środków
Spłata zadłużenia karty kredytowej
Zlecenie automatycznej spłaty karty  
     
KREDYTY    
Sprawdzanie informacji i historii rachunków kredytowych
Podgląd historii transakcji oraz harmonogramu spłat
Zarządzanie kredytami – nadawanie nazw
     
KURSY WALUT
     
WNIOSKI    
Wnioski – możliwość korzystanie z modułu obsługi wniosków, służącego do składania elektronicznych Dyspozycji przez Użytkownika  
     
PUE ZUS    
Możliwość założenia zaufanego profilu i korzystania z usług udostępnianych przez ZUS na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS), w tym obsługi procesu składania wniosków o wypłatę świadczenia w ramach Programu Rodzina 500 plus za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.  
     
USTAWIENIA    
Wiadomości – możliwość prowadzenia korespondencji pomiędzy Bankiem a Użytkownikiem bankowości internetowej
Mój pulpit (możliwość konfiguracji strony startowej)
Mój pulpit (możliwość wybóru ulubionych MINIAPLIKACJI)
Wybór ulubionych skrótów do najczęściej używanych funkcjonalności dzięki opcji Dodaj zakładkę  
Zarządzanie Serwisem SMS  

Zawsze pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa!

Przed zalogowaniem do BOŚBank24 Twoje e-Konto upewnij się, że:

  • rzeczywiście nastąpiło połączenie ze stroną https://bosbank24.pl/twojekonto i certyfikat strony jest prawidłowy wystawiony dla witryny bosbank24.pl przez firmę Symantec Corporation (Symantec Class 3 EV SGC CA - G2)
  • lub dla wersji przeznaczonej na smartfony i tablety pod adresem https://m.bosbank24.pl i certyfikat strony jest prawidłowy, wystawiony dla witryny m.bosbank24.pl przez firmę Unizeto Technologies S.A. (Certum Extended Validation CA SHA2)

Po zakończeniu pracy:

  • wyloguj się używając opcji Wyloguj, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika
  • zamknij przeglądarkę internetową

Pamiętaj o systematycznym sprawdzaniu oraz instalowaniu na komputerze, laptopie oraz tablecie i smartfonie dostępnych aktualizacji i poprawek dostarczanych przez producentów oprogramowania, szczególnie systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej oraz programu antywirusowego.

Ważna informacja dotycząca bezpieczeństwa

Informujemy, że w ostatnich dniach nasiliły się ataki na komputery użytkowników, korzystających z bankowości internetowej, które wykorzystują luki w bezpieczeństwie urządzeń po stronie użytkownika. Instalacja na komputerze użytkownika złośliwego oprogramowania w wyniku ataku umożliwia podmianę numeru rachunku odbiorcy podczas wykonywania przelewu.

Przed autoryzacją zlecenia prosimy o sprawdzenie czy w polu "Na Rachunek:" znajduje się poprawny nr rachunku odbiorcy podany w kroku 1/2.

W przypadku stwierdzenia podmiany numeru rachunku niezbędna jest analiza komputera z wykorzystaniem oprogramowania antywirusowego oraz sprawdzenie konfiguracji połączenia z siecią Internet lub kontakt w tym celu z dostawcą Internetu. Przypadki wystąpienia opisanego ataku prosimy zgłaszać do Banku na adres bos@bosbank.pl lub o kontakt z Infolinią.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami dzwoniąc na Infolinię: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

Infolinia dostępna w dni robocze w godzinach 7:45 - 21:00 oraz w soboty w godzinach 10:00 -18:00.

Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.


Ustawienia przeglądarek internetowych

  • korzystaj z jednej z zalecanych przez nas przeglądarek internetowych, możesz pobrać ją ze strony producenta: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera
  • skonfiguruj swoją przeglądarkę zgodnie z naszymi zaleceniami i korzystaj bezpiecznie z BOŚBank24 Twoje e-Konto:
    Internet Explorer
    MozillaFirefox
    Opera
  • na smartfonie i tablecie korzystaj z przeglądarki internetowej przeznaczonej dla odpowiedniego systemu operacyjnego, który posiadasz zainstalowany na swoim urządzeniu, dla:
    • iOS – Safari
    • Android – Google Chrome
    • Windows Phone – Internet Explorer

Dzięki BOŚ SMS powiadomienia masz możliwość stałego kontrolowania stanu Twojego rachunku.
W ramach wybranego pakietu możesz otrzymywać:

  • informacje o saldzie - sam wybierasz dzień i godzinę, o której chcesz otrzymywać wiadomość z Banku
  • informacje o statusie przelewu - potwierdzenie realizacji lub odrzucenia dowolnego przelewu
  • informacje o zmianie salda rachunku
  • informacje o debecie na rachunku - informacja o wystąpieniu debetu na rachunku
  • informacje o logowaniu do serwisu bankowości internetowej - informacja o udanym lub nieudanym logowaniu

Aby aktywować BOŚ SMS powiadomienia, wystarczy złożyć Dyspozycję w placówce Banku.

Pakiety SMS

Pakiet bezpłatny standardowy rozszerzony
opłata 0 zł 4,80 zł 7,50 zł
liczba sms-ów w ramach Pakietu 3 20 40
cena sms-a po wykorzystaniu sms-ów w ramach Pakietu 0,5 zł 0,25 zł 0,20 zł
okres rozliczeniowy 30 dni 30 dni 30 dni

Za korzystanie z Serwisu SMS w ramach Pakietu SMS pobierana jest opłata zgodnie z Taryfą opłat i prowizji Banku.

Poniżej znajdziesz ważne informacje i dokumenty:                                                           

Nie musisz, nie drukuj. Dbaj o papier, swoje pieniądze i świat, w którym żyjesz.