Slider

Wybierz promocyjną ofertę Twojego operatora

    • zaloguj się do BOŚBank24
    • wybierz opcję Doładowanie telefonu – nowe doładowanie
    • wybierz operatora telefonii komórkowej
    • podaj numer telefonu komórkowego, który chcesz doładować oraz kwotę doładowania
    • zapoznaj się i zaakceptuj Regulamin doładowań
    • zatwierdź przelew
    • potwierdzenie doładowania otrzymasz w formie SMS na numer telefonu, którego konto doładowałeś
    • w celu otrzymania faktury za doładowanie dokonaj rejestracji danych na stronie Partnera - firmy BlueMedia. Faktury za doładowania wystawiane
      są automatycznie i wysyłane w ciągu 24 godzin na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym
    • doładowania realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media pod numerem 801 555 589 lub +48 58 5555 300