Centrum Wsparcia Klientów Korporacyjnych

Centrum Wsparcia Klientów Korporacyjnych

Centrum Wsparcia Klientów Korporacyjnych to zespół specjalistów dedykowanych dla Klientów Korporacyjnych. Za pośrednictwem CWKK zapewniamy kompleksowe wsparcie w bieżącej obsłudze rachunków, produktów i systemów bankowości elektronicznej.

Centrum Wsparcia Klientów Korporacyjnych jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 17:30.


+48 22 543 34 88

Zadzwoń z telefonów komórkowych i stacjonarnych.
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.

centrumwsparcia@bosbank.pl


Napisz wiadomość do specjalistów Centrum wsparcia Klientów Korporacyjnych

Wnioski elektroniczne w BOŚBANK24 iBOSS

Złóż wniosek elektroniczny poprzez BOŚBANK24 iBOSS

Profesjonalne i indywidualne podejście do każdego Klienta oraz realizowanych spraw,
Bieżąca obsługa dyspozycji, zgłoszeń i zapytań,
Dyspozycyjność specjalistów wsparcia,
Możliwość wyboru dogodnego kanału komunikacji,
Usługa bezpłatna.

Centrum Wsparcia Klientów Korporacyjnych  zapewnia profesjonalną i kompleksową obsługę w zakresie m.in. poniższych dyspozycji:

udzielanie informacji o operacjach i obrotach na rachunkach,
przyjmowanie do realizacji wybranych spraw dotyczących obsługi bankowej,
udzielanie informacji o statusie zleconych bądź wykonanych dyspozycji,
awizowanie wypłaty gotówkowej realizowanej w placówkach Banku z rachunków Klienta,
obsługa telefonicznej dyspozycji zakładania lokat terminowych standardowych i preferencyjnych,
przyjmowanie zleceń zamówienia dokumentów bankowych,
przyjmowanie zleceń dotyczących wyciągów bankowych,
udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków i dyspozycji elektronicznych oraz papierowych,
wsparcie merytoryczne i techniczne w obsłudze bankowości elektronicznej.

Wnioski elektroniczne to wygodna i przejrzysta forma składania dyspozycji. Dzięki złożeniu zlecenia w bankowości elektronicznej BOŚBank24 iBOSS można zaoszczędzić czas poświęcony na załatwianie z Bankiem spraw operacyjnych. Do korzystania z wniosków i dyspozycji elektronicznych konieczna jest zgoda w formie papierowej. Jeśli powyższa zgoda nie została złożona należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klientów Korporacyjnych.


Dowiedz się więcej

Centrum Wsparcia Klientów Korporacyjnych to zespół Specjalistów zapewniających kompleksową pomoc w obszarze bankowości elektronicznej, obejmującą m.in. poniższe zagadnienia:

Przekazujemy  kompleksową wiedzę w obszarze aktualnych oraz nowych funkcjonalności systemu, która pozwoli na efektywne wykorzystanie możliwości BOŚBank24 iBOSS;
Udzielamy informacji jak bezpiecznie poruszać się po systemie bankowości elektronicznej w szczególności podczas logowania do systemu oraz podpisywania transakcji za pomocą urządzeń autoryzacyjnych;
Przyjmujemy zgłoszenia związane z funkcjonowaniem systemu BOŚBank24 iBOSS. Dokonujemy szczegółowej analizy pod względem merytorycznym i technicznym, a następnie przedstawiamy optymalne rozwiązanie;
Zapewniamy wsparcie przy pierwszym logowaniu dla nowych Użytkowników systemu w ramach dostępnych metod autoryzacyjnych;
Realizujemy  zlecenia odblokowania dostępu do bankowości elektronicznej BOŚBank24 iBOSS w zakresie:
     - odblokowania podpisu,
     - odblokowania PIN’u tokena,
     - nadania nowego tokena mobilnego,
     - resetu ustanowionego hasła,
     - odblokowania dostępu.