Contact Center
801 355 455
Zadzwoń z telefonów komórkowych i stacjonarnych.
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.
+48 22 543 34 34
Zadzwoń z telefonów komórkowych i stacjonarnych.
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.
Klienci Bankowości Prywatnej oraz Klienci VIP
+48 22 543 34 44
Zadzwoń z telefonów komórkowych i stacjonarnych.
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.
TeleBOŚ to także łatwy i szybki dostęp do produktów oraz usług przez telefon.
Dzięki połączeniu z TeleBOŚ można szybko i wygodnie załatwić wiele spraw, w tym np.:
- uzyskać informacje na temat posiadanych w Banku produktów i powiązanych z nimi usług,
- złożyć dyspozycje dotyczące produktów np. zlecić przelew,
- wnioskować o nowe produkty bankowe,
- zastrzec dokument tożsamości lub kartę.
Aby korzystać z pełnej funkcjonalności TeleBOŚ:
- wypełnij wniosek po zalogowaniu do bankowości internetowej lub
- złóż dyspozycję na INFOLINII lub
- złóż wniosek w Oddziale Banku