Centrum Wsparcia Klientów Biznesowych to zespół specjalistów dedykowanych do obsługi firm. Za pośrednictwem CWKB zapewniamy kompleksowe wsparcie w bieżącej obsłudze rachunków, produktów i bankowości elektronicznej.
Centrum Wsparcia Klientów Biznesowych jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 17:30.
Zadzwoń z telefonów komórkowych i stacjonarnych.
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.
+48 22 543 34 88
Lub napisz wiadomość do specjalistów Centrum Wsparcia Klientów Biznesowych
centrumwsparcia@bosbank.pl
Złóż wniosek elektroniczny poprzez iBOSS 24
-
Profesjonalne i indywidualne podejście
-
Bieżąca obsługa dyspozycji, zgłoszeń i zapytań,
-
Dyspozycyjność specjalistów wsparcia,
-
Możliwość wyboru dogodnego kanału komunikacji
-
- Centrum Wsparcia Klientów Biznesowych zapewnia profesjonalną i kompleksową obsługę w zakresie m.in. poniższych dyspozycji:
- udzielanie informacji o operacjach i obrotach na rachunkach,
- przyjmowanie do realizacji wybranych spraw dotyczących obsługi bankowej,
- udzielanie informacji o statusie zleconych bądź wykonanych dyspozycji,
- awizowanie wypłaty gotówkowej realizowanej w placówkach Banku z rachunków Klienta,
- obsługa telefonicznej dyspozycji zakładania lokat terminowych standardowych i preferencyjnych,
- przyjmowanie zleceń zamówienia dokumentów bankowych,
- przyjmowanie zleceń dotyczących wyciągów bankowych,
- udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków i dyspozycji elektronicznych oraz papierowych,
- wsparcie merytoryczne i techniczne w obsłudze bankowości elektronicznej.
-
Wnioski elektroniczne to wygodna i przejrzysta forma składania dyspozycji. Dzięki złożeniu zlecenia w bankowości elektronicznej iBOSS 24 można zaoszczędzić czas poświęcony na załatwianie z Bankiem spraw operacyjnych. Do korzystania z wniosków i dyspozycji elektronicznych konieczna jest zgoda w formie papierowej. Jeśli powyższa zgoda nie została złożona należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klientów Biznesowych.
-
- Centrum Wsparcia Klientów Biznesowych to zespół Specjalistów zapewniających kompleksową pomoc w obszarze bankowości elektronicznej, obejmującą m.in. poniższe zagadnienia:
- Przekazujemy kompleksową wiedzę w obszarze aktualnych oraz nowych funkcjonalności systemu, która pozwoli na efektywne wykorzystanie możliwości iBOSS 24;
- Udzielamy informacji jak bezpiecznie poruszać się po systemie bankowości elektronicznej w szczególności podczas logowania do systemu oraz podpisywania transakcji za pomocą urządzeń autoryzacyjnych;
- Przyjmujemy zgłoszenia związane z funkcjonowaniem systemu iBOSS 24. Dokonujemy szczegółowej analizy pod względem merytorycznym i technicznym, a następnie przedstawiamy optymalne rozwiązanie;
- Zapewniamy wsparcie przy pierwszym logowaniu dla nowych Użytkowników systemu w ramach dostępnych metod autoryzacyjnych;
- Realizujemy zlecenia odblokowania dostępu do bankowości elektronicznej iBOSS 24 w zakresie:
- odblokowania podpisu,
- odblokowania PIN’u tokena,
- nadania nowego tokena mobilnego,
- resetu ustanowionego hasła,
- odblokowania dostępu.