Formularz reklamacyjny / skargowy
Do pobrania:
Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w Banku Ochrony Środowiska S.A - obowiązują od 10 czerwca 2025 r.
Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w Banku Ochrony Środowiska S.A.- obowiązywały do 9 czerwca 2025 r.
Informujemy, iż w przypadku wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego Klienci mogą wystąpić z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu.
Podmiotami właściwymi do rozstrzygania sporów są:
- Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (www.knf.gov.pl);
- Bankowy Arbitraż Konsumencki działający przy Związku Banków Polskich (www.zbp.pl), w przypadku Klienta będącego konsumentem;
- Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl) w przypadku Klienta, który jest osobą fizyczną.
Właściwym dla Banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa.