Deklaracja dostępności
Bank Ochrony Środowiska S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony Klient indywidualny | Bank Ochrony Środowiska.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2025 r.
Stan dostępności cyfrowej
Pracujemy nad usuwaniem wszelkich barier w korzystaniu z naszych usług niezależnie od miejsca obsługi – w placówce, przez internet, telefon, czy bankomat. Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Ważne informacje
-
Wykaz funkcjonalności TeleBOŚ
Konto
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
ogólne informacje (waluta, rodzaj, nazwa)
nie
szczegóły konta (numer, opłaty, oprocentowanie, promocje, odstępstwa)
tak
saldo i dostępne środki
tak
blokady środków (transakcje oczekujące)
tak
historia konta
tak
szczegóły transakcji
tak
sposób udostępniania wyciągów z konta
nie
dyspozycja zmiany sposobu udostępniania wyciągów
tak
szczegółowe informacje z wyciągów
tak
sprawdzenie czy konto jest zablokowane
nie
powód i szczegóły blokady konta
tak
status złożonych dyspozycji, które nie zmieniają salda konta
nie
szczegóły złożonych dyspozycji, także status i szczegóły dyspozycji, które zmieniają saldo konta
tak
Przelew
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
dyspozycja przelewu wewnętrznego
tak
dyspozycja przelewu do innego banku krajowego w złotówkach
tak
dyspozycja przelewu do ZUS, US w złotówkach
tak
dyspozycja założenia nowego zlecenia stałego w złotówkach
tak
dyspozycja zmiany zlecenia stałego w złotówkach (w tym zawieszenie, usunięcie)
tak
informacja o zleceniach stałych z konta
tak
dyspozycja wycofania zgody na polecenie zapłaty
tak
informacja o poleceniach zapłaty
tak
informacja o aktywnych lub oczekujących transakcjach
tak
Lokata
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
informacja o szczegółach lokaty
tak
dyspozycja otwarcia lokaty
tak
dyspozycja otwarcia lokaty negocjowanej w złotówkach
tak
dyspozycja zmiany lokaty, także jej zerwanie
tak
informacja o szczegółach nieaktywnych lokat
tak
Karta
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
informacja o rodzaju (nazwie) karty
nie
informacja o statusie karty
nie
informacja o sposobie zamówienia karty
nie
informacja jak otrzymasz kod PIN do swojej karty
nie
dyspozycja wydania nowej karty
nie
dyspozycja aktywacji karty
tak
informacja o dacie wyprodukowania karty
nie
informacja o limitach na karcie
nie
dyspozycja zmiany limitów na karcie
tak
dyspozycja blokady karty
nie
dyspozycja zastrzeżenia karty
nie
dyspozycja zablokowania płatności zbliżeniowych (PayPass)
nie
dyspozycja odblokowania płatności zbliżeniowych (PayPass)
nie
dyspozycja odblokowania karty
tak
informacja o powodzie odrzucenia transakcji wykonanej kartą
nie
informacja o szczegółach transakcji
nie
informacja o zablokowanych środkach
nie
dyspozycja aktywacji/usunięcia karty w G-Pay (płatność telefonem)
nie
dyspozycja odblokowania usługi 3DSecure
nie
Karta kredytowa
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
informacja o rodzaju (nazwie) karty
nie
informacja o limicie kredytowym
nie
informacja o statusie karty
nie
przyjęcie dyspozycji aktywacji karty
tak
informacja o sposobie zamówienia karty
nie
informacja jak otrzymasz kod PIN do swojej karty
nie
informacja o dacie wyprodukowania karty
nie
informacja o limitach na karcie
nie
dyspozycja zmiany limitów na karcie
tak
dyspozycja blokady karty
nie
dyspozycja zastrzeżenia karty
nie
dyspozycja zablokowania płatności zbliżeniowych (PayPass)
nie
dyspozycja odblokowania płatności zbliżeniowych (PayPass)
nie
dyspozycja odblokowania karty
tak
dyspozycja zamówienia nowej karty w miejsce zastrzeżonej
nie
informacja o powodzie odrzucenia transakcji wykonanej kartą
nie
informacja o szczegółach transakcji
nie
informacja o zablokowanych środkach
nie
informacja o środkach dostępnych na rachunku karty
nie
informacja o historii rachunku karty
nie
informacja o szczegółach wyciągu
nie
informacja o ustawieniach automatycznej spłaty karty
nie
dyspozycja spłaty zadłużenia rachunku karty kredytowej
tak
dyspozycja zwrotu nadpłaty z rachunku karty kredytowej
tak
dyspozycja ustanowienia automatycznej spłaty karty
tak
dyspozycja zmiany automatycznej spłaty karty
tak
dyspozycja zamówienia duplikatu wyciągu z karty kredytowej i udostępnienie dokumentu w wersji elektronicznej
tak
dyspozycja aktywacji/usunięcia karty w G-Pay (płatność telefonem)
nie
dyspozycja odblokowania usługi 3DSecure
nie
Kredyt, pożyczka
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
informacja o posiadanych produktach
tak
informacja o historii posiadanych produktów
tak
informacja o harmonogramie spłaty
tak
informacja o statusie złożonych dyspozycji
nie
informacja o aktualności polisy do kredytu hipotecznego
nie
informacja o szczegółach polisy do kredytu hipotecznego
tak
informacja o szczegółach złożonych dyspozycji
tak
dyspozycja zawieszenia spłaty raty kredytu/pożyczki hipotecznej
tak
TeleBOŚ
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
dyspozycja udostępnienia TeleBOŚ
nie
dyspozycja odblokowania TeleBOŚ po trzykrotnym błędnym wpisaniu TeleKodu
nie
dyspozycja wysłania nowego TeleKodu
nie
dyspozycja zablokowania dostępu do TeleBOŚ (za pośrednictwem pracownika infolinii)
nie
dyspozycja zablokowania dostępu do TeleBOŚ (za pośrednictwem serwisu automatycznego)
tak
Bankowość elektroniczna – BOŚBank24
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
dyspozycja odblokowania dostępu do BOŚBank24
tak
dyspozycja nadania nowego hasła do logowania do BOŚBank24 / usunięcie dotychczasowego hasła do BOŚBank24
tak
dyspozycja odblokowania usługi Kodów SMS (narzędzia do autoryzacji transakcji w BOŚBank24)
nie
dyspozycja zmiany urządzenia do autoryzacji transakcji w BOŚBank24
tak
dyspozycja odblokowania narzędzia do autoryzacji transakcji w BOŚBank24
tak
dyspozycja zablokowania dostępu do BOŚBank24
nie
informacja o limitach transakcyjnych w BOŚBank24
nie
dyspozycja zmiany limitów transakcyjnych w BOŚBank24
tak
informacja o dyspozycjach złożonych w BOŚBank24
tak
informacja o historii logowań do BOŚBank24
nie
informacja o historii zmian w BOŚBank24
tak
informacja o historii prowadzonej korespondencji w BOŚBank24
tak
udostępnienie identyfikatora
nie
dyspozycja dezaktywacji aplikacji mobilnej
nie
Pozostałe czynności
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
informacja o ustanowionych pełnomocnictwach
nie
dyspozycja czasowego odwołania pełnomocnictwa
nie
dyspozycja czasowego zastrzeżenia dowodu osobistego
nie
dyspozycja z zawiadomieniem o kradzieży tożsamości
nie
przyjęcie reklamacji
nie
informacja o statusie złożonej reklamacji
nie
dyspozycja zmiany danych teleadresowych: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu w tym zmiana numeru do usługi kodów SMS
tak
dyspozycja wyrażenia zgody marketingowej
tak
dyspozycja wycofania zgody marketingowej
nie
dyspozycja udostępnienia/wyłączenia usługi powiadamiań SMS
tak
dyspozycja awizacji gotówki
tak
dyspozycja zmiany danych dowodu osobistego
tak
dyspozycja zmiany sposobu wysyłki zmian regulacji
tak
Zaświadczenia i opinie
(dokumenty wysyłamy na adres korespondencyjny, który posiadamy w systemach bankowych)
Czy wymaga logowania do TeleBOŚ
dyspozycja o wydanie zaświadczenia o kredycie w rachunku płatniczym
tak
dyspozycja o wydanie zaświadczenia o posiadanych kontach w banku lub o stanie środków na koncie
tak
dyspozycja o wydanie szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi dla nas danymi
tak
dyspozycja o wydanie kopii lub odpisu umowy
tak
dyspozycja o wydanie zaświadczenia o kredycie/pożyczce do Urzędu Skarbowego
tak
pozostałe dyspozycje o wydanie zaświadczeń o kredycie/ pożyczce, w tym:
- o wysokości zadłużenia z tytułu kredytu/pożyczki i innych tytułów;
- że nie figurujesz w ewidencji jako dłużnik,
- inne
tak
dyspozycja o wydanie opinii o Tobie/kredycie/pożyczce
tak
dyspozycja o wydanie zestawienia opłat, które pobraliśmy za usługi związane z kontem
tak
Niedostępne treści
Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne.
Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.
Nadmierne koszty
XXX
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji: 23.05.2025 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej wykonanego przez firmę Unmute.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Planujemy przed końcem 2026 r. przebudować stronę. Podczas przebudowy zamierzamy zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej o których mowa powyżej.
Skróty klawiaturowe
- Na stronie można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jana Kowalskiego — mejlowo....... lub telefonicznie....
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- .........
- Adres:.......
- mejl: .......
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.