Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności


Bank Ochrony Środowiska S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony Klient indywidualny | Bank Ochrony Środowiska.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23.05.2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Pracujemy nad usuwaniem wszelkich barier w korzystaniu z naszych usług niezależnie od miejsca obsługi – w placówce, przez internet, telefon, czy bankomat. Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Ważne informacje

  • Wykaz funkcjonalności TeleBOŚ

    Konto

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    ogólne informacje (waluta, rodzaj, nazwa)

    nie

    szczegóły konta (numer, opłaty, oprocentowanie, promocje, odstępstwa)

    tak

    saldo i dostępne środki

    tak

    blokady środków (transakcje oczekujące)

    tak

    historia konta

    tak

    szczegóły transakcji

    tak

    sposób udostępniania wyciągów z konta

    nie

    dyspozycja zmiany sposobu udostępniania wyciągów

    tak

    szczegółowe informacje z wyciągów

    tak

    sprawdzenie czy konto jest zablokowane

    nie

    powód i szczegóły blokady konta

    tak

    status złożonych dyspozycji, które nie zmieniają salda konta

    nie

    szczegóły złożonych dyspozycji, także status i szczegóły dyspozycji, które zmieniają saldo konta

    tak

    Przelew

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    dyspozycja przelewu wewnętrznego

    tak

    dyspozycja przelewu do innego banku krajowego w złotówkach

    tak

    dyspozycja przelewu do ZUS, US w złotówkach

    tak

    dyspozycja założenia nowego zlecenia stałego w złotówkach

    tak

    dyspozycja zmiany zlecenia stałego w złotówkach (w tym zawieszenie, usunięcie)

    tak

    informacja o zleceniach stałych z konta

    tak

    dyspozycja wycofania zgody na polecenie zapłaty

    tak

    informacja o poleceniach zapłaty

    tak

    informacja o aktywnych lub oczekujących transakcjach

    tak

    Lokata

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    informacja o szczegółach lokaty

    tak

    dyspozycja otwarcia lokaty

    tak

    dyspozycja otwarcia lokaty negocjowanej w złotówkach

    tak

    dyspozycja zmiany lokaty, także jej zerwanie

    tak

    informacja o szczegółach nieaktywnych lokat

    tak

    Karta

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    informacja o rodzaju (nazwie) karty

    nie

    informacja o statusie karty

    nie

    informacja o sposobie zamówienia karty

    nie

    informacja jak otrzymasz kod PIN do swojej karty

    nie

    dyspozycja wydania nowej karty

    nie

    dyspozycja aktywacji karty

    tak

    informacja o dacie wyprodukowania karty

    nie

    informacja o limitach na karcie

    nie

    dyspozycja zmiany limitów na karcie

    tak

    dyspozycja blokady karty

    nie

    dyspozycja zastrzeżenia karty

    nie

    dyspozycja zablokowania płatności zbliżeniowych (PayPass)

    nie

    dyspozycja odblokowania płatności zbliżeniowych (PayPass)

    nie

    dyspozycja odblokowania karty

    tak

    informacja o powodzie odrzucenia transakcji wykonanej kartą

    nie

    informacja o szczegółach transakcji

    nie

    informacja o zablokowanych środkach

    nie

    dyspozycja aktywacji/usunięcia karty w G-Pay (płatność telefonem)

    nie

    dyspozycja odblokowania usługi 3DSecure

    nie

    Karta kredytowa

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    informacja o rodzaju (nazwie) karty

    nie

    informacja o limicie kredytowym

    nie

    informacja o statusie karty

    nie

    przyjęcie dyspozycji aktywacji karty

    tak

    informacja o sposobie zamówienia karty

    nie

    informacja jak otrzymasz kod PIN do swojej karty

    nie

    informacja o dacie wyprodukowania karty

    nie

    informacja o limitach na karcie

    nie

    dyspozycja zmiany limitów na karcie

    tak

    dyspozycja blokady karty

    nie

    dyspozycja zastrzeżenia karty

    nie

    dyspozycja zablokowania płatności zbliżeniowych (PayPass)

    nie

    dyspozycja odblokowania płatności zbliżeniowych (PayPass)

    nie

    dyspozycja odblokowania karty

    tak

    dyspozycja zamówienia nowej karty w miejsce zastrzeżonej

    nie

    informacja o powodzie odrzucenia transakcji wykonanej kartą

    nie

    informacja o szczegółach transakcji

    nie

    informacja o zablokowanych środkach

    nie

    informacja o środkach dostępnych na rachunku karty

    nie

    informacja o historii rachunku karty

    nie

    informacja o szczegółach wyciągu

    nie

    informacja o ustawieniach automatycznej spłaty karty

    nie

    dyspozycja spłaty zadłużenia rachunku karty kredytowej

    tak

    dyspozycja zwrotu nadpłaty z rachunku karty kredytowej

    tak

    dyspozycja ustanowienia automatycznej spłaty karty

    tak

    dyspozycja zmiany automatycznej spłaty karty

    tak

    dyspozycja zamówienia duplikatu wyciągu z karty kredytowej i udostępnienie dokumentu w wersji elektronicznej

    tak

    dyspozycja aktywacji/usunięcia karty w G-Pay (płatność telefonem)

    nie

    dyspozycja odblokowania usługi 3DSecure

    nie

    Kredyt, pożyczka

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    informacja o posiadanych produktach

    tak

    informacja o historii posiadanych produktów

    tak

    informacja o harmonogramie spłaty

    tak

    informacja o statusie złożonych dyspozycji

    nie

    informacja o aktualności polisy do kredytu hipotecznego

    nie

    informacja o szczegółach polisy do kredytu hipotecznego

    tak

    informacja o szczegółach złożonych dyspozycji

    tak

    dyspozycja zawieszenia spłaty raty kredytu/pożyczki hipotecznej

    tak

    TeleBOŚ

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    dyspozycja udostępnienia TeleBOŚ

    nie

    dyspozycja odblokowania TeleBOŚ po trzykrotnym błędnym wpisaniu TeleKodu

    nie

    dyspozycja wysłania nowego TeleKodu

    nie

    dyspozycja zablokowania dostępu do TeleBOŚ (za pośrednictwem pracownika infolinii)

    nie

    dyspozycja zablokowania dostępu do TeleBOŚ (za pośrednictwem serwisu automatycznego)

    tak

    Bankowość elektroniczna – BOŚBank24

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    dyspozycja odblokowania dostępu do BOŚBank24

    tak

    dyspozycja nadania nowego hasła do logowania do BOŚBank24 / usunięcie dotychczasowego hasła do BOŚBank24

    tak

    dyspozycja odblokowania usługi Kodów SMS (narzędzia do autoryzacji transakcji w BOŚBank24)

    nie

    dyspozycja zmiany urządzenia do autoryzacji transakcji w BOŚBank24

    tak

    dyspozycja odblokowania narzędzia do autoryzacji transakcji w BOŚBank24

    tak

    dyspozycja  zablokowania dostępu do BOŚBank24

    nie

    informacja o limitach transakcyjnych w BOŚBank24

    nie

    dyspozycja zmiany limitów transakcyjnych w BOŚBank24

    tak

    informacja o dyspozycjach złożonych w BOŚBank24

    tak

    informacja o historii logowań do BOŚBank24

    nie

    informacja o historii zmian w BOŚBank24

    tak

    informacja o historii prowadzonej korespondencji w BOŚBank24

    tak

    udostępnienie identyfikatora

    nie

    dyspozycja dezaktywacji aplikacji mobilnej

    nie

    Pozostałe czynności

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    informacja o ustanowionych pełnomocnictwach

    nie

    dyspozycja czasowego odwołania pełnomocnictwa

    nie

    dyspozycja czasowego zastrzeżenia dowodu osobistego

    nie

    dyspozycja z zawiadomieniem o kradzieży tożsamości

    nie

    przyjęcie reklamacji

    nie

    informacja o statusie złożonej reklamacji

    nie

    dyspozycja zmiany danych teleadresowych: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu w tym zmiana numeru do usługi kodów SMS

    tak

    dyspozycja wyrażenia zgody marketingowej

    tak

    dyspozycja wycofania zgody marketingowej

    nie

    dyspozycja udostępnienia/wyłączenia usługi powiadamiań SMS

    tak

    dyspozycja awizacji gotówki

    tak

    dyspozycja zmiany danych dowodu osobistego

    tak

    dyspozycja zmiany sposobu wysyłki zmian regulacji

    tak

    Zaświadczenia i opinie

    (dokumenty wysyłamy na adres korespondencyjny, który posiadamy w systemach bankowych)

    Czy wymaga logowania do TeleBOŚ

    dyspozycja o wydanie zaświadczenia o kredycie w rachunku płatniczym

    tak

    dyspozycja o wydanie zaświadczenia o posiadanych kontach w banku lub o stanie środków na koncie

    tak

    dyspozycja o wydanie szczegółowej opinii wraz ze wszystkimi dostępnymi dla nas danymi

    tak

    dyspozycja o wydanie kopii lub odpisu umowy

    tak

    dyspozycja o wydanie zaświadczenia o kredycie/pożyczce do Urzędu Skarbowego

    tak

    pozostałe dyspozycje o wydanie zaświadczeń o kredycie/ pożyczce, w tym:

    • o wysokości zadłużenia z tytułu kredytu/pożyczki i   innych tytułów;
    • że nie figurujesz w ewidencji jako dłużnik,
    • inne

    tak

    dyspozycja o wydanie opinii o Tobie/kredycie/pożyczce

    tak

    dyspozycja o wydanie zestawienia opłat, które pobraliśmy za usługi związane z kontem

    tak

Niedostępne treści

Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne.
Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Nadmierne koszty


XXX

Przygotowanie deklaracji dostępności


  • Data sporządzenia deklaracji: 23.05.2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej wykonanego przez firmę Unmute.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje


Planujemy przed końcem 2026 r. przebudować stronę. Podczas przebudowy zamierzamy zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej o których mowa powyżej.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jana Kowalskiego — mejlowo....... lub telefonicznie....

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • .........
  • Adres:.......
  • mejl: .......

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje


Aplikacje mobilne