Prace serwisowe
Informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych od 22.08.2025 (piątek) godz. 22:00 do 23.08.2025 (sobota) godz.10:00, system i aplikacja mobilna BOŚBank24, usługa mojeID oraz TeleBOŚ będą niedostępne.
Płatności kartą i przelewy przychodzące Express Elixir będą działać prawidłowo.
Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.
Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących obsługi systemu prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34
*Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.
Pozdrawiamy
Zespół BOŚ