BOŚBank24

Zarządzaj swoimi finansami tak,
jak lubisz i gdziekolwiek jesteś

Twoje korzyści

  • Loguj się bez ograniczeń o każdej porze

  • Miej finanse pod kontrolą

  • Realizuj przelewy jakich potrzebujesz

  • Pomnażaj swoje pieniądze
    i zarządzaj nimi bezpiecznie

Jeden system, dwie możliwości


Bankowość internetowa

BOŚBank24 to system, dzięki któremu będziesz samodzielnie zarządzać swoimi finansami.


Aplikacja mobilna

Z aplikacją na swoim telefonie w każdej chwili i miejscu wykonasz operacje jakich potrzebujesz.

Nowość!
Wdrożyliśmy płatności BLIK. Teraz możesz używać swojego telefonu do płatności w sklepach, internecie, wypłat z bankomatów czy szybkich przelewów na telefon. Sprawdź szczegóły.

Porównaj możliwości



  • bankowość
    internetowa
    BOŚBank24


    aplikacja
    mobilna

    Rachunki

    Informacja o saldzie i dostępnych środkach na rachunku

    v

    v

    Informacja o blokadach i przyznanym limicie na rachunku

    v

    v

    Informacja blokadach na rachunku

    v

    v

    Historia rachunku - podgląd operacji

    v

    v

    Zestawienie historii transakcji na rachunku

    v

    v

    Podgląd szczegółów transakcji

    v

    v

    Potwierdzenie transakcji w formacie pdf

    v

    v

    Wyciągi elektroniczne w formacie pdf

    v

    v

    Zarządzanie rachunkami – nadawanie własnych nazw

    v

    v

    Zestawienie opłat

    v

    v

    Transakcje i przelewy

    Informacja o transakcjach (aktywnych, odrzuconych , anulowanych)

    v

    v

    Informacja o szczegółach płatności

    v

    v

    Przelewy na rachunki własne oraz do dowolnego odbiorcy

    v

    v

    Przelew z zapisanego szablonu odbiorcy

    v

    v

    Przelew na telefon BLIK

    x

    v

    Przelew natychmiastowy Express Elixir

    v

    v

    Przelewy zagraniczne (SEPA, SWIFT, TARGET2)

    v

    v

    Przelewy do ZUS, US

    v

    v

    Przelewy podatkowe na mikrorachunki

    v

    v

    PUE ZUS

    v

    x

    Zlecanie przelewów odroczonych

    v

    v

    Zakładanie zleceń stałych

    v

    v

    Zarządzanie zleceniami stałymi

    v

    v

    Podgląd aktywnych zleceń stałych

    v

    v

    Potwierdzenia realizacji transakcji (pdf)

    v

    v

    Koszyk zleceń – do zatwierdzenia operacji z Koszyka konieczna jest autoryzacja mobilna w aplikacji. Aby mobilnie autoryzować operacje pobierz aplikację mobilną BOŚBank24 ze sklepu.

    v

    v

    Autoryzacja

    Autoryzacja mobilna – wymagana w systemie bankowości internetowej do zatwierdzania operacji zlecanych z Koszyka

    v

    v

    Autoryzacja sms’ami – stosowana do zatwierdzania w systemie bankowości internetowej operacji (poza zlecanymi z Koszyka), kod SMS zawiera informacje o szczegółach autoryzowanej dyspozycji tj. numer operacji, kwotę oraz walutę przelewu oraz numery rachunków (nadawcy i odbiorcy).

    v

    x

    Płatności

    Płatności internetowe "Płać z BOŚ"

    v

    v

    Płatności internetowe kartami, w technologii 3DSecure – autoryzacja mobilna

    x

    v

    Płatności BLIK

    x

    v

    Płatności Google Pay

    x

    v

    Karty

    Lista posiadanych kart

    v

    v

    Podgląd szczegółów kart

    v

    v

    Historia transakcji dokonanych kartą

    v

    v

    Zmiana limitów transakcji kartowych

    v

    v

    Lista blokad

    v

    v

    Pobranie wyciągu pojedynczej transkcji dokonanej kartą

    v

    v

    Spłata zadłużenia karty kredytowej

    v

    v

    Pobranie wyciągu karty kredytowej

    v

    v

    Zamówienie karty

    v

    v

    Zapisanie do programu Priceless Specials

    v

    v

    Lokaty/oszczędności

    Otwieranie i prezentacja szczegółów lokat

    v

    v

    Otwieranie rachunku oszczędnościowego

    v

    v

    Zrywanie lokat

    v

    v

    Prezentacja historii lokaty

    v

    v

    Podgląd szczegółów lokat

    v

    v

    Kredyty

    Sprawdzanie informacji i historii rachunków kredytowych

    v

    v

    Podgląd historii transakcji oraz harmonogramu spłat

    v

    v

    Zarządzanie kredytami – nadawanie nazw

    v

    v

    Doładowanie telefonu

    Doładowanie dowolnego numeru telefonu komórkowego na kartę

    v

    v

    Potwierdzenie doładowania telefonu (pdf)

    v

    v

    Wnioski

    Wnioskowanie o nowe produkty i usługi

    v

    v

    Aktualizacja danych

    v

    v

    Tarcza Finansowa PFR

    v

    x

    eUrząd

    PUE ZUS - logowanie do portalu ZUS z dostępem do jego usług

    v

    x

    ePUAP – zakładanie profilu zaufanego i dostęp do usług portalu ePUAP, dostęp do katalogu spraw m.in. ochrona środowiska i nieruchomości, internetowe konto pacjenta, dane osobowe i dokumenty, sprawy cywilne, meldunek i wybory, zaświadczenia i odpisy, kierowcy i pojazdy

    v

    x

    Inne

    Dostosowanie pulpitu do własnych potrzeb

    v

    v

    Personalizacja widoku przed zalogowaniem - wyświetlanie dostępnych środków

    x

    v

    Kursy walut

    v

    v

    Wiadomości - kontakt z Bankiem

    v

    v

    Logowanie odciskiem palca

    x

    v*

    Logowanie Face ID

    x

    v*

    Mobilna autoryzacja

    v

    v

    Powiadomienia

    v
    (sms)

    v
    (push)

    Terminarz

    v

    v

    Przepływy na rachunku

    v

    v

    Zarządzanie kanałami dostępu i limitami

    v

    x

    Rejestr zdarzeń

    v

    v

Jesteś nowym Klientem?

Zacznij korzystać!

Jesteś już naszym Klientem?

Zapoznaj się z metodami logowania

Odblokowanie aplikacji mobilnej

  • Jeżeli zapomniałeś PINu do aplikacji mobilnej (lub wpisując go błędnie zablokowałeś dostęp) musisz ustawić nowy kod PIN -  w tym celu ponownie aktywuj aplikację (sparuj aplikację mobilną z systemem bankowości internetowej BOŚBank24).

    Nowy PIN ustanowisz podczas procesu aktywacji (parowanie aplikacji)

Bankuj jeszcze prościej używając aplikacji mobilnej!
Dowiedz się więcej o BLIKU w aplikacji

Jak połączyć aplikację mobilną z rachunkiem?
Rozpocznij od pobrania darmowej aplikacji mobilnej*

*Pobierz aplikację zgodnie z systemem swojego telefonu


Android


iOS(iPhone)






W aplikacji mobilnej znajdziesz wszystko to, co w systemie bankowości internetowej BOŚBank24. Dokonasz w niej operacji, przelewów tak samo jak w bankowości na komputerze. A dodatkowo skorzystasz z funkcji jakie daje telefon:

  • zalogujesz się odciskiem palca lub face ID
  • sprawdzisz saldo przed zalogowaniem do aplikacji
  • łatwo obsłużysz aplikację i zachowasz kontrolę dzięki powiadomieniom push
  • skorzystasz z płatności kodami BLIK
  • wygodnie i szybko wykonasz przelew na telefon BLIK

Aplikacja dostępna jest dla telefonów z systemami Android oraz iOS (iPhone).
Pobierzesz ją za darmo z Google Play lub App Store w zależności od telefonu jakiego używasz.
Zainstaluj aplikację na swoim telefonie – połącz z bankowością internetową i gotowe!


Zmiana danych osobowych w BOŚBank24

Zadbaj o to, aby Twoje dane osobowe zawsze były aktualne.

Dzięki temu zawsze będziemy z Tobą w kontakcie, bez ograniczeń skorzystasz także zdalnie z usług czy produktów banku.
Sprawdź i zaktualizuj dane online w bankowości lub aplikacji.


Jak zmienić dane w serwisie internetowym BOŚBank24?

🡲 Zaloguj się do BOŚBank24.
🡲 Przejdź do Ustawień (w prawym górnym rogu) a następnie wejdź w opcję Dane osobowe.
🡲 W prawym górny rogu kliknij Edytuj dane i zmień dane które potrzebujesz.
🡲 Zapisz oraz zatwierdź zmiany kodem sms lub autoryzacją mobilną w aplikacji.
🡲 I gotowe. Dane zostały zmienione.


Jak zmienić dane w aplikacji mobilnej BOŚBank24?

🡲 Zaloguj się do aplikacji BOŚBank24.
🡲 Na dolnym pasku kliknij opcję Więcej, następnie Ustawienia i  Dane osobowe.
🡲 Wejdź w opcję Edytuj dane i zmień dane które potrzebujesz.
🡲 Kliknij Dalej oraz zatwierdź zmiany kodem PIN.
🡲 I gotowe. Dane zostały zmienione.


W opcji Edytuj dane w systemie internetowym lub aplikacji zmienisz:

adres korespondencyjny
adres zamieszkania
adres e-mail
numer telefonu do kontaktu


W systemie BOŚBank24 zmodyfikujesz dane i złożysz inne dyspozycje korzystając także z menu Wnioski i wysyłając wniosek „AKTUALIZACJA DANYCH – bądź eko!”. 
Zaktualizujesz tutaj swój dokument tożsamości
czy wyrazisz zgodę na ekologiczny, elektroniczny kontakt z bankiem – bez zużywania papieru.

Informację potwierdzającą zmianę danych z wniosku otrzymasz po jego realizacji przez bank.

3D Secure 2.1 – bezpieczne transakcje kartą w sklepie internetowym zatwierdzisz w aplikacji mobilnej

W sklepie internetowym lub jego aplikacji wybierz płatność kartą - podaj numer karty, datę ważności, kod CVC2 i zatwierdź

Na swój telefon otrzymasz powiadomienie PUSH

Zaloguj się do aplikacji BOŚBank24 i sprawdź szczegóły transakcji.
Jeśli wszystko się zgadza - zaakceptuj operację w telefonie i zatwierdź ją PINem

Sfinalizuj transakcję w sklepie klikając Kontynuuj

3d secure

Koszyk zleceń – używając aplikacji mobilnej wygodnie zatwierdzisz operacje z Koszyka

W systemie BOŚBank24 w Koszyku można autoryzować kilka przelewów jednocześnie.

Operacje z Koszyka autoryzować można tylko mobilnie (w aplikacji BOŚBank24) - jednorazowo maksymalnie 5 przelewów.

Treść powiadomienia
zawiera: liczbę dyspozycji, kwoty oraz waluty przelewów, numery rachunków (nadawców i odbiorców).
Przed akceptacją Koszyka zawsze upewnij się, że te dane się zgadzają.

Używając do autoryzacji smsów nie ma możliwości zaznaczenia przelewów w Koszyku, a przycisk Akceptuj pozostanie nieaktywny.

Aplikacja dostępna jest dla telefonów z systemami Android oraz iOS (iPhone).
Pobierzesz ją za darmo z Google Play lub App Store w zależności od telefonu jakiego używasz.
Zainstaluj aplikację na swoim telefonie – połącz z bankowością internetową i gotowe!

Pamiętaj! 
System bankowości internetowej BOŚBank24 jest połączony z aplikacją mobilną. Jeśli pobierzesz aplikację mobilną operacje
w BOŚBank24 będziesz zatwierdzać mobilnie – szybko i wygodnie na swoim telefonie.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Pamiętaj!
Zadbaj o zachowanie poufności swojego hasła. Nie udostępniaj hasła innym osobom, na żadnych stronach internetowych,
pocztą elektroniczną, wiadomością SMS lub w odpowiedzi na żądania otrzymane od pracowników banku.
Definiując swoje hasło pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa podczas korzystania z usług bankowości elektronicznej.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Zasady budowy haseł są następujące:

  • musi składać się z 8-11 znaków
  • musi zawierać przynajmniej jedną wielką literę
  • musi zawierać przynajmniej jedną małą literę
  • musi zawierać przynajmniej jeden znak specjalny
  • musi zawierać przynajmniej jedną cyfrę

Aplikacja mobilna BOŚBank24

Pytania i odpowiedzi
  • Aplikację mobilną BOŚBank24 możesz uruchomić na telefonach i tabletach z systemem operacyjnym iOS (od wersji 11) oraz Android (od wersji 6.0). Pobierzesz ją za darmo z Google Play lub App Store w zależności od urządzenia  jakiego używasz.
    Możesz również korzystać z systemu BOŚBank24 w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia mobilnego, jeżeli Twój telefon lub tablet nie spełnia określonych wymagań.

  • Aplikację mobilną możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu mobilnym (1 użytkownik systemu = 1 aplikacja mobilna). Użytkownik systemu bankowości internetowej BOŚBank24 może być powiązany tylko z jedna aplikacją mobilną. Jeżeli chcesz zmienić dotychczas używane urządzenie mobilne na nowe musisz je usunąć z listy urządzeń autoryzujących (opcja Ustawienia - w systemie bankowości internetowej) i aktywować nowe urządzenie.

  • W aplikacji mobilnej znajdziesz wszystko to, co w systemie bankowości internetowej BOŚBank24. Dokonasz w niej operacji, przelewów tak samo jak w bankowości na komputerze. A dodatkowo skorzystasz z funkcji jakie daje telefon:

    • zalogujesz się PINem, odciskiem palca lub face ID,
    • sprawdzisz saldo przed zalogowaniem do aplikacji,
    • łatwo obsłużysz aplikację i zachowasz kontrolę dzięki powiadomieniom push,
    • zlecone operacje zautoryzujesz mobilnie – wygodnie i bezpiecznie.
  • Jeśli w systemie bankowości internetowej logujesz się hasłem i smsem aktywację  aplikacji dokonasz w 3 prostych krokach:

    Jeśli w systemie bankowości internetowej logujesz się BOŚtokenem
    aktywację aplikacji dokonasz w 5 prostych krokach:

  • Możesz korzystać tylko z jednej z naszych aplikacji, system bankowości internetowej BOŚBank24 może być powiązany tylko z jedna aplikacją mobilną. Rekomendujemy korzystanie z aplikacji BOŚBank24 dzięki której możesz korzystać z bezpiecznej i wygodnej autoryzacji mobilnej oraz jednocześnie z innych funkcji natywnych aplikacji np. biometrii.

  • Jeśli w systemie bankowości internetowej logujesz się BOŚtokenem zmianę aplikacji dokonasz w 5 prostych krokach:

  • Logowanie do aplikacji jest wygodne i bezpieczne. Zalogujesz się PINem (min. 5, maksymalnie 8 cyfr) lub biometrycznie –  odciskiem palca lub face ID (jeśli umożliwia to Twój telefon lub tablet). PIN i logowanie za pomocą danych biometrycznych ustawiasz podczas aktywacji aplikacji.

  • PIN jest to cyfrowy kod, który ustalasz podczas aktywacji aplikacji. PIN jest poufnym ciągiem cyfr i składa się z 5 do 8 cyfr. PIN służy do logowania i autoryzowania transakcji, stanowi element autoryzacji mobilnej. PIN ustanawiasz odpowiednio w aplikacji mobilnej BOŚBank24 lub aplikacji
    BOŚtoken.

  • Jeżeli zapomniałeś PINu do aplikacji mobilnej (lub wpisując go błędnie zablokowałeś dostęp) musisz ustawić nowy kod PIN -   w tym celu ponownie aktywuj aplikację (sparuj aplikację mobilną z systemem bankowości internetowej BOŚBank24). Uruchom opcję NIE PAMIĘTAM KODU
    PINU na ekranie startowym aplikacji i uruchom przycisk ROZPOCZNIJ PROCES PAROWANIA. Nowy PIN ustanowisz podczas procesu aktywacji.

  • TAK. Aplikacja mobilna posiada domyślnie ustawione limity przelewów. Limit dzienny wynosi 1000 zł, limit jednorazowy 500 zł. Limity możesz zmienić samodzielnie do kwoty limitu dziennego/jednorazowego ustalonego w kanale mobilnym wynoszącej 50 000 zł. Zmiany dokonujesz w systemie bankowości internetowej BOŚBank24 – opcja USTAWIENIA. Limity możesz zmienić również w placówce Banku składając odpowiednią  dyspozycję dotyczącą limitów.

Skontaktuj się z nami

Masz dodatkowe pytania?

Sprawdź nasze Pytania i Odpowiedzi.

Skontaktuj się z nami dzwoniąc na Infolinię.
801 355 455* lub +48 22 543 34 34*

w dni powszednie, w godz. 7:45 – 21:00 oraz w soboty,
w godz. 10:00 - 18:00
*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

  • Bank oświadcza że:

    • zgodnie z art. 70a Prawa bankowego udziela klientom Banku wyjaśnień dotyczących dokonanej przez siebie oceny zdolności kredytowej w zakresie osoby wnioskującej o udzielenie kredytu/pożyczki. Wyjaśnienie, obejmuje informacje na temat czynników - w tym danych osobowych wnioskującego - które miały wpływ na wynik dokonanej oceny zdolności kredytowej.  Wnioskodawcy chcący uzyskać wyjaśnienia powinni złożyć w Placówce w której składali wniosek kredytowy zapytanie w sprawie. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.
    • podejmuje decyzje kredytowe opierając się m.in. na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) danych osobowych stanowiących tajemnicę bankową. Zgodnie z art. 105a ust. 1a Prawa bankowego Bank zapewnienia osobie, której dotyczy decyzja podejmowana w sposób zautomatyzowany, prawa do:
      otrzymania stosownych wyjaśnień co do podstaw podjętej decyzji,
      do uzyskania interwencji ludzkiej w celu podjęcia ponownej decyzji,
      do wyrażenia własnego stanowiska.
      Wnioskodawca chcący skorzystać z powyższych uprawnień, powinien złożyć odpowiednie zapytanie w formie pisemnej w Oddziale Banku w którym wnioskował o udzielenie kredytu/pożyczki. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.

    Bank zapewnia, że decyzje podejmowane w sposób zautomatyzowany są podejmowane wyłącznie w oparciu o dane niezbędne z uwagi na cel i rodzaj wniosku, w szczególności w oparciu o kategorie danych określone w art. 105a ust. 1b Prawa bankowego.