G Pay

Teraz wszędzie zapłacisz telefonem Skontaktuj się

G Pay to:

Karty debetowe i kredytowe możesz mieć w swoim telefonie. Teraz za zakupy w sklepach stacjonarnych, internecie, zapłacisz komórką.
Co więcej, dzięki Google Pay wypłacisz też gotówkę z bankomatu.

Twoje korzyści

  • Szybki i prosty sposób płatności

  • O każdej porze na całym świecie zapłacisz za zakupy lub usługę

  • Nie musisz nosić portfela

  • Wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji

Jak zacząć płacić?

Pobierz aplikacje Google Pay ze sklepu Play

Dodaj kartę BOS S.A. wpisując jej numer, datę ważności  oraz kod CVV i uzupełnij pozostałe dane wymagane w aplikacji Google

Zostaniesz poproszony o zweryfikowanie swojej formy płatności

Wprowadź kod SMS i od tej pory możesz dokonywać płatności telefonem w ciężar swojej karty BOŚ

Jak płacić Google Pay?

Płacić Google Pay można wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe kartami.
Zazwyczaj na terminalu znajduje się jeden z poniższych symboli:

Aby dokonać płatności

1. Ustaw w aplikacji Google Pay kartę BOS S.A. jako domyślą formę płatności

2. Włącz komunikację NFC w telefonie

3. Włącz ekran lub odblokuj telefon. Nie musisz otwierać aplikacji Google Pay

4. Przyłóż tylną część telefonu do czytnika płatności na kilka sekund

5. Gdy płatność zostanie wykonana na ekranie telefonu pojawi się niebieska ikona potwierdzenia

6. Płatność powyżej 100 złotych potwierdzisz na telefonie poprzez jego odblokowanie (za pomocą hasła, odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub kodu ) i zbliżenie do terminala w celu wykonania transakcji.

Aby dokonać wypłaty gotówki

1. Odblokuj telefon

2. Włącz komunikację NFC w telefonie

3. Przyłóż tylną część telefonu do czytnika płatności na kilka sekund

4. Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie bankomatu

5. Potwierdź wypłatę gotówki kodem PIN do karty na klawiaturze bankomatu

Aby dokonać płatności w aplikacjach lub internecie

Wykorzystując Google Pay do płatności online i w aplikacjach możesz płacić za pomocą karty BOS S.A. dodanej do usługi bez konieczności każdorazowego podawania danych karty.

1.Jeśli aplikacja albo strona oferuje Google Pay jako formę płatności widoczne będą poniższe ikonki w momencie płatności

 

2.Wybierz opcję płatności Google Pay

3.Podaj adres dostawy, jeśli pojawi się taka prośba

4.Potwierdź zamówienie

Ważne informacje

    1. Jakie karty mogę dodać do Google Pay?
      • Kartę debetową, kartę debetową VIP, kartę Foto
      • Kartę kredytową Standard, kartę kredytową Gold
    2. Czy mogę zapłacić Google Pay, jeśli wyłączę płatności zbliżeniowe na karcie?

      Tak, usługa Google Pay będzie dalej dostępna jeśli wyłączysz płatności zbliżeniowe na karcie

    3. Czy mogę zapłacić Google Pay, jeśli zablokuję/ zastrzegę kartę?

      Nie, zablokowanie lub zastrzeżenie karty spowoduje jednoczesne zablokowanie lub usunięcie Google Pay dla tej karty

    4. Jak potwierdzam transakcje realizowane przez Google Pay?

      Płatność powyżej 100 złotych należy potwierdzić za pomocą telefonu, poprzez odblokowanie telefonu przed transakcją za pomocą hasła, odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub kodu (w zależności od ustawień telefonu) i zbliżenie go do terminala.

      Transakcje o niższej wartości mogą być realizowane przez wybudzenie telefonu.

    5. Czy mogę Google Pay dokonywać płatności w internecie?

      Tak, usługa Goole Pay umożliwia dokonywanie płatności w internecie, w sklepach które akceptują Google Pay jako formę płatności

    6. Czy mogę dokonywać przez Google Pay wypłaty gotówki w bankomacie?

      Tak, wypłaty gotówki możliwe są w bankomatach. To czy w danym bankomacie możliwa jest wypłata gotówki przez Google Pay zależy od ustawień bankomatu. Może się jednak zdarzyć, że dany bankomat nie oferuje takiej funkcjonalności.

    7. Czy mogę płacić Google Pay zagranicą?

      Tak, płatności Google Pay są możliwe wszędzie tam gdzie jest znaczek

    8. Czy do płatności z Google Pay potrzebne jest połaczenie z internetem?

      Połączenie z internetem jest niezbędne podczas dodawania karty do Google Pay. Generalnie podczas płacenia nie jest ono wymagane. Niemniej ze względów bezpieczeństwa, co jakiś czas Google Pay wymusza aktywne połączenie z internetem przed dokonaniem płatności.

    9. Czy do płatności Google Pay kod PIN jest taki sam jak do karty płatniczej?

      Generalnie przy płatnościach Google Pay nie będziesz proszony o podanie PINu. Twoja transakcja będzie potwierdzana poprzez odblokowanie telefonu. Niemniej może się zdarzyć, że niektóre terminale będą wymagały podania PIN, w takiej sytuacji należy podać PIN właściwy dla danej karty płatniczej, dodanej do Google Pay.

    10. Czy płatność z Google Pay są płatne?

      Nie, Bank nie pobiera dodatkowych opłat za płatności Google Pay. Opłaty pobierane są zgodnie z Taryfa opłat analogicznie jak dla karty plastikowej.

    11. Czy mogę dodać moją kartę do więcej niż jednego telefonu?

      Tak, usługa Google Pay umożliwia dodanie karty na więcej niż jednym telefonie jednocześnie.

    12. Czy mogę dodać więcej niż jedną kartę do Google Pay?

      Do Google Pay można dodać dowolną liczbę kart. W przypadku dodania więcej niż jednej karty do telefonu konieczne jest wybranie karty domyślnej w ciężar której będzie realizowana płatność.

    13. Co to jest karta domyślna?

      Aplikacja G Pay automatycznie wybiera jedną z Twoich kart jako tę, którą będziesz płacić telefonem. Jeżeli masz w telefonie dodanych więcej niż jedna kartę przed dokonaniem transakcji upewnij się, że twoja karta domyślna to ta karta którą chcesz zapłacić.

    14. Jak zmienić domyślną kartę w telefonie?

      Wejdź do aplikacji Google Pay. Kliknij na kartę, którą chcesz ustawić jako domyślną. Wybierz opcję „Ustaw jako domyślną”.

    15. Czy mogę odłączyć płatności telefonem?

      Tak, możesz to wykonać przez usunięcie karty z aplikacji Goole Pay lub poprzez zablokowanie karty w aplikacji na Infolinii

    16. Jakie warunki muszę spełnić by płacić Google Pay?

      Aby korzystać z Google Pay musisz:
      a. Posiadać telefon z systemem operacyjnym Android Lollipop 5.0 lub wyższym;
      b. posiadać konto Użytkownika w serwisie Google;
      c. posiadać polski numer telefonu komórkowego;
      d. posiada aktywną kartę;
      e. podać wszystkie dane wymagane przez Google do uruchomienia Usługi, w tym udostępnić swoje dane osobowe;
      f. pobrać i zainstalować aplikację G Pay;
      g. zaakceptować warunki usługi.

    17. Czy mogę ustawić limity dla płatności dla Google Pay?

      Dotychczasowe limity karty obowiązują dla usługi płatności Goole Pay. Transakcje za pomocą Google Pay będą mogły być realizowane pod warunkiem nieprzekroczenia limitów dziennych dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.

    18. Czy mogę zablokować płatności Google Pay jeśli stracę telefon?

      Tak. W przypadku kradzieży lub utraty telefonu płatności Google możesz zablokować za pośrednictwem naszej Infolinii. W przypadku utraty karty i jej blokady zablokowane zostaną automatycznie również płatności Google Pay dla tej karty.

    19. Czy usunięcie karty z Google Pay oznacza zamknięcie karty plastikowej?

      Nie, karta plastikowa nadal będzie aktywna.

    20. Nie mogę dodać karty go Google Pay, dlaczego?
      1. Dane karty są nieprawidłowe – sprawdź czy numer karty, termin ważności i kod CVV2 są wpisane prawidłowo.
      2. Karta jest nieaktywna – w celu aktywacji karty dokonaj transakcji kartą plastikową z użyciem PIN (wypłata gotówki, płatność w terminalu wyposażonym w PIN-PAD), z wyłączeniem Transakcji zbliżeniowych.
      3. Karta jest zablokowana lub zamknięta – sprawdź status swojej karty w aplikacji mobilnej BOS S.A.
    21. Czy mogę zwrócić towar jeśli płaciłem telefonem?
      Tak, zwrot jest możliwy pod warunkiem, że masz telefon którym dokonywałeś płatności za towar który chcesz zwrócić. Niektórzy sprzedawcy dokonują zwroty tylko na tę samą metodę płatności, jaką wykonany był zakup. Oznacza to, że w przypadku płatności telefonem, przy zwrocie musisz zbliżyć telefon do terminala. Jeśli w międzyczasie usunąłeś kartę i ponownie ją dodałeś do telefonu oznacza to, że wirtualny numer karty który został nadany dla telefonu uległ zmianie, co może oznaczać problemy z wykonaniem zwrotu na ten telefon. W takiej sytuacji prosimy o kontakt ze sprzedawcą i zastosowanie innej metody zwrotu ponieważ nie masz już karty którą dokonywałeś zakupu.
    22. Jeżeli będę oddawał telefon do naprawy na którym mam zapisane płatności Google to powinien zablokować płatności Google?
      W takiej sytuacji należy usunąć z Google Pay dodane karty. Możesz to zrobić w aplikacji G Pay na telefonie lub przez Infolinię Banku.
    23. Czy w przypadku konieczności wymiany karty moje nowe karty zostaną automatycznie dodane do Google Pay?
      Wymiana karty to zmiana jej numeru, daty ważności, kodu CVV w związku z tym w celu dalszego płacenia za pomocą Goole Pay niezbędne jest dodanie nowej karty w aplikacji G Pay.
    24. Czy w przypadku wznowienia karty po okresie jej ważności płatności Google Pay będą możliwe?
      Wznowienie karty nie oznacza zmiany jej numeru w związku z tym płatności Google Pay będą dalej możliwe.
    25. Czy w przypadku gdy zmienię telefon na nowy płatności G Pay będą możliwe na nowym telefonie?
      W przypadku wymiany telefonu aby zachować możliwość płatności Google Pay konieczne jest ponowne przypisanie kart płatniczych do G Pay w nowym telefonie. Zalecamy również w takiej sytuacji usunięcie wszystkich kart z płatności G Pay w starym telefonie.

Skontaktuj się z nami