Bankowość elektroniczna to dostęp do Twoich rachunków i produktów bankowych przez laptop, tablet lub telefon. Dzięki bankowości elektronicznej, sprawdzisz stan konta, zrobisz przelew lub doładujesz telefon.
Aby zacząć korzystać z bankowości wystarczy, że założysz konto w naszym banku i zgłosisz chęć korzystania z bankowości elektronicznej.
Błąd na etapie uwierzytelniania oznacza, że wprowadzone dane do logowania były błędne.
Jeśli taki komunikat pokazał się co najmniej 3 razy, dostęp do BOŚBank24 został zablokowany. Możesz go odblokować na infolinii pod nr +48 22 543 34 34.
przekazał Ci doradca w przypadku podpisywania umowy w Oddziale lub
został Ci wysłany na adres e-mail w przypadku wniosków składanych zdalnie (Wiadomości mogą czasami trafić do folderu SPAM. Jeśli nadal nie posiadasz od nas wiadomości, skontaktuj się z nami).
W aplikacji mobilnej znajdziesz wszystko to, co w systemie bankowości internetowej BOŚBank24. Dokonasz w niej operacji i przelewów, a dodatkowo skorzystasz z funkcji jakie daje telefon: zalogujesz się odciskiem palca lub face ID, sprawdzisz saldo przed zalogowaniem do aplikacji i zachowasz kontrolę dzięki powiadomieniom push.
Wybierz Przelew na telefon BLIK z opcji BLIK na dolnym pasku lub z menu Przelewy,
Wybierz numer telefonu z Twojej listy Kontaktów klikając na ikonkę Książki lub wpisując numer telefonu ręcznie. Twoi znajomi, którzy korzystają z BLIKA oznaczeni są ikonką BLIK.
Zaakceptuj przelew mobilnie PIN-em i gotowe! Pieniądze od razu wpłyną na konto odbiorcy (również w weekendy czy święta).
Jeżeli zapomniałeś PINu do aplikacji mobilnej (lub wpisując go błędnie zablokowałeś dostęp) musisz ustawić nowy kod PIN. Aby to zrobić ponownie aktywuj i sparuj aplikację mobilną z systemem bankowości internetowej BOŚBank24:
Uruchom opcję NIE PAMIĘTAM KODU PINU na ekranie startowym aplikacji,
BOŚ token to system do autoryzacji Twoich zleceń w bankowości elektronicznej za pomocą telefonu. Możesz zastąpić BOŚ token aplikacją BOŚBank24, która pozwala na jeszcze wygodniejsze zarządzanie twoimi zleceniami.
Jak to zrobić:
Zaloguj się do swojego systemu bankowości elektronicznej BOŚBank24 i wejdź w Ustawienia oraz kliknij w urządzenia autoryzacyjne, gdzie zobaczysz swój BOŚtoken.
Do założenia IKP potrzeby jest profil zaufany, który możesz założyć wybierając BOŚ jako dostawcę tożsamości na stronie pz.gov.pl. Posiadając profil zaufany lub używając mojeID w BOŚ możesz logować się do IKP.