Obsługa BOŚBank24
- 
                    
                    - Bankowość elektroniczna to dostęp do Twoich rachunków i produktów bankowych przez laptop, tablet lub telefon. Dzięki bankowości elektronicznej, sprawdzisz stan konta, zrobisz przelew lub doładujesz telefon.
- Aby zacząć korzystać z bankowości wystarczy, że założysz konto w naszym banku i zgłosisz chęć korzystania z bankowości elektronicznej.
 
- 
                    
                    Dostęp do bankowość elektronicznej jest bezpłatny. 
- 
                    
                    Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do logowania do BośBank24, skontaktuj się z Infolinią lub odwiedź oddział banku. 
- 
                    
                    Błąd na etapie uwierzytelniania oznacza, że wprowadzone dane do logowania były błędne. Jeśli taki komunikat pokazał się co najmniej 3 razy, dostęp do BOŚBank24 został zablokowany. Możesz go odblokować na infolinii pod nr +48 22 543 34 34. 
- 
                    
                    Identyfikator to 8 cyfrowy numer, który - przekazał Ci doradca w przypadku podpisywania umowy w Oddziale lub
- został Ci wysłany na adres e-mail w przypadku wniosków składanych zdalnie (Wiadomości mogą czasami trafić do folderu SPAM. Jeśli nadal nie posiadasz od nas wiadomości, skontaktuj się z nami).
 
- 
                    
                    Aby odzyskać identyfikator skontaktuj się z infolinią lub odwiedź placówkę banku. 
- 
                    
                    W aplikacji mobilnej znajdziesz wszystko to, co w systemie bankowości internetowej BOŚBank24. Dokonasz w niej operacji i przelewów, a dodatkowo skorzystasz z funkcji jakie daje telefon: zalogujesz się odciskiem palca lub face ID, sprawdzisz saldo przed zalogowaniem do aplikacji i zachowasz kontrolę dzięki powiadomieniom push. 
- 
                    
                    Aby włączyć autoryzację przez powiadomienia SMS odwiedź placówkę banku. 
- 
                    
                    Jeżeli nie przychodzi SMS potwierdzający przelew należy: - sprawić czy telefon jest w zasięgu sieci
- usunąć zbędne SMSy ze skrzynki nadawczo-odbiorczej
- wykonać restart telefonu
 Gdy podane rozwiązania nie pomogą, skontaktuj się z infolinią. 
Przelewy w BOŚBank24
- 
                    
                    Potwierdzenie przelewu wygenerujesz wchodząc w dany przelew i klikając opcję Pobierz potwierdzenie. 
- 
                    
                    Aby usunąć zlecenie stałe w bankowości elektronicznej po zalogowaniu: - na liście przelewów należy znaleźć aktywne zlecenie stałe,
- po jego kliknięciu, wybrać opcję Anuluj i autoryzować operację.
 
- 
                    
                    - Wybierz Przelewy w aplikacji lub bankowości internetowej,
- Wybierz rodzaj przelewu (zwykły, zagraniczny/ walutowy, własny lub podatkowy). W aplikacji mobilnej wykonasz też przelew na telefon.
 Możesz również ponowić wcześniej wykonany przelew znajdując go w Historii Rachunku oraz klikając przycisk Ponów. 
- 
                    
                    - Aplikacja mobilna posiada domyślnie ustawione limity przelewów: limit dzienny 1000 zł, limit jednorazowy 500 zł.
- Limity możesz zmienić samodzielnie do kwoty maksymalnej 50 000 zł.
- Zmiany dokonujesz w systemie bankowości internetowej BOŚBank24 klikając Ustawienia – Kanały dostępu i limity dla upoważnionych do rachunków.
- Limity możesz zmienić również w placówce Banku.
 
- 
                    
                    - Wybierz Przelew na telefon BLIK z opcji BLIK na dolnym pasku lub z menu Przelewy,
- Wybierz numer telefonu z Twojej listy Kontaktów klikając na ikonkę Książki lub wpisując numer telefonu ręcznie. Twoi znajomi, którzy korzystają z BLIKA oznaczeni są ikonką BLIK.
- Zaakceptuj przelew mobilnie PIN-em i gotowe! Pieniądze od razu wpłyną na konto odbiorcy (również w weekendy czy święta).
 
Aplikacja mobilna
- 
                    
                    Jeżeli chcesz zmienić urządzenie, na którym korzystasz z aplikacji mobilnej: - Wejdź w systemie w Ustawienia-> Urządzenie autoryzujące, usuń stary telefon.
- Na nowym urządzeniu zainstaluj aplikację mobilną (pobierając ją ze sklepu Google lub AppStore) i sparuj aplikację z systemem internetowym BOSBank24.
 
- 
                    
                    Instrukcję jak aktywować swoją aplikację znajdziesz na tej stronie. 
- 
                    
                    Jeżeli zapomniałeś PINu do aplikacji mobilnej (lub wpisując go błędnie zablokowałeś dostęp) musisz ustawić nowy kod PIN. Aby to zrobić ponownie aktywuj i sparuj aplikację mobilną z systemem bankowości internetowej BOŚBank24: - Uruchom opcję NIE PAMIĘTAM KODU PINU na ekranie startowym aplikacji,
- Naciśnij ROZPOCZNIJ PROCES PAROWANIA.
 Nowy PIN ustanowisz podczas procesu aktywacji. 
- 
                    
                    BOŚ token to system do autoryzacji Twoich zleceń w bankowości elektronicznej za pomocą telefonu. Możesz zastąpić BOŚ token aplikacją BOŚBank24, która pozwala na jeszcze wygodniejsze zarządzanie twoimi zleceniami. Jak to zrobić: - Zaloguj się do swojego systemu bankowości elektronicznej BOŚBank24 i wejdź w Ustawienia oraz kliknij w urządzenia autoryzacyjne, gdzie zobaczysz swój BOŚtoken.
- Odinstaluj BOŚtoken przyciskiem Usuń. Autoryzuj czynność.
- Wprowadź dowolną nazwę swojego urządzenia autoryzacyjnego i kliknij Generuj kod.
- Wprowadź kod aktywacyjny do aplikacji mobilnej, potwierdź kodem z SMSa.
- Ustanów i potwierdź swój PIN (minimum 5 cyfr), którym będziesz się logować do aplikacji i potwierdzać operacje. Potwierdź PIN wpisując go ponownie.
 
- 
                    
                    W naszym Banku płatności BLIK i G-pay są już dostępne dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji mobilnej. 
- 
                    
                    - Po zalogowaniu do BOŚBank24 wybierz „Więcej” > "Ustawienia", "Ustawienia BLIK" oraz "Włącz BLIK",
- W zakładce "Ustawienia BLIK" możesz dostosować opcje pasujące do ciebie.
 
- 
                    
                    Aplikację mobilną dla jednego użytkownika możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu mobilnym. 
Usługi dostępne z BOŚBank24
- 
                    
                    Możesz zalogować się do e-Urzędu Skarbowego korzystając z usługi mojeID przez bankowość elektroniczną BOŚ. - Na stronie www.podatki.gov.pl wybierz logowanie do e-Urzędu-Skarbowego poprzez login.gov.pl
- wybierz BOŚ Bank w usłudze mojeID.
 
- 
                    
                    Wniosek o 500+ można złożyć na platformie PUE ZUS logując się do niej poprzez bankowość internetową BOŚBank24 – menu eUrząd – PUE ZUS. 
- 
                    
                    Profil zaufany możesz założyć na stronie pz.gov.pl wybierając BOŚ jako dostawcę tożsamości. 
- 
                    
                    Do założenia IKP potrzeby jest profil zaufany, który możesz założyć wybierając BOŚ jako dostawcę tożsamości na stronie pz.gov.pl. Posiadając profil zaufany lub używając mojeID w BOŚ możesz logować się do IKP. 
- 
                    
                    Na tej stronie znajdziesz instrukcję jak doładować swój telefon przez BOŚBank24.