Prace serwisowe - niedostępność systemu i aplikacji mobilnej BOŚBank24 - od godz. 22:00 w piątek (23.04) do godz. 06:00 w niedzielę (25.04).

Informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych, od godz. 22:00 w piątek (23.04) do godz. 06:00 w niedzielę (25.04), system i aplikacja mobilna BOŚBank24 oraz Usługa TeleBOŚ będą niedostępne.

Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.