Prace serwisowe - niedostępność systemu i aplikacji mobilnej BOŚBank24 w sobotę (10.12) w godz. 7:00-24:00

Informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych, w sobotę (10.12) w godz. 7:00-24:00, system i aplikacja mobilna BOŚBank24, usługa mojeID oraz TeleBOŚ będą niedostępne.
Karty płatnicze w tym czasie będą działały w trybie offline.

Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.

Bank Ochrony Środowiska