Prace serwisowe - niedostępność systemu i aplikacji mobilnej BOŚBank24 w środę (20.04) w godz. 21:00-23.00

Szanowni Państwo,

informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych, w środę (20.04) w godz. 21:00-23.00, system i aplikacja mobilna BOŚBank24, usługa mojeID oraz TeleBOŚ będą niedostępne.

Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

* Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.

Z poważaniem,

Bank Ochrony Środowiska