Prace serwisowe w dniach 15-16 maja - niedostępność systemu BOŚBank24

Szanowni Państwo,

informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych, od godz. 22:00 w piątek (15.05) do godz. 22:00 w sobotę (16.05), system BOŚBank24 oraz Usługa TeleBOŚ będą niedostępne.
Dodatkowo informujemy, że Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.

Przepraszamy za utrudnienia.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem Infolinii: 801 355 455 lub 22 543 34 34 - koszt zgodny z taryfą operatora.

* Infolinia dostępna  w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.

Z poważaniem,

Zespół BOŚBank