Prace serwisowe w dniach 19 i 20 września

Informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych od 19.09.2025 (piątek) godz. 22:00 do 20.09.2025 (sobota) godz. 17:00, system i aplikacja mobilna BOŚBank24, przelewy przychodzące Express Elixir, usługa mojeID, oraz TeleBOŚ będą niedostępne.

Płatności kartą będą działać prawidłowo.

Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością. 
Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

*Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.