Prace serwisowe w dniach 21-22 listopada 2025 r. - BOŚBank24

Szanowni Państwo,

Informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych w dniach 21.11.2025 (piątek) od godz. 22:00 do 22.11.2025 (sobota) do godz.17:00 system i aplikacja mobilna BOŚBank24, przelewy przychodzące Express Elixir, usługa mojeID, TeleBOŚ będą niedostępne.

Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.
Przepraszamy za utrudnienia.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi systemu, prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*: 801 355 455 lub 22 543 34 34.

*Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od 10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.