W trosce o Twoje bezpieczeństwo

Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej

Bankowość internetowa BOŚBank24

System BOŚBank24 spełnia wszystkie standardy bezpieczeństwa.
Dbamy, aby korzystanie z niego było dla Ciebie w pełni bezpieczne. Pamiętaj jednak, że również od Ciebie zależy bezpieczeństwo Twojego komputera.

  • Stosuj bezpieczne, odpowiednio skomplikowane hasło do bankowości internetowej i nie przekazuj go osobom trzecim. Pamiętaj, aby je systematycznie zmieniać.
  • Korzystaj tylko z zaufanych sieci pozwalających na dostęp do Internetu.
  • Wybieraj zaufane urządzenia do logowania do bankowości internetowej.
  • Upewnij się, że posiadasz aktualne oprogramowanie antywirusowe.
  • Nie pobieraj oprogramowania z niezaufanych źródeł.
  • Systematycznie aktualizuj system operacyjny oraz przeglądarkę internetową.
  • W przypadku zaobserwowania nietypowych lub podejrzanych działań, zgłoś ten fakt do banku.

Zasady logowania do systemu bankowości internetowej BOŚBank24

Przed zalogowaniem

  • upewnij się, że rzeczywiście nastąpiło połączenie ze stroną https://bosbank24.pl/ i certyfikat strony jest prawidłowy wystawiony dla witryny bosbank24.pl przez firmę Unizeto Technologies S.A. (Certum Extended Validation CA SHA2,


Po zakończeniu pracy:

  • wyloguj się używając opcji Wyloguj, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika,
  • zamknij przeglądarkę internetową.

Ustawienia przeglądarek internetowych

Korzystaj z jednej z zalecanych przez nas przeglądarek internetowych. Możesz je pobrać ze strony producenta:  
Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge

Na smartfonie i tablecie korzystaj z przeglądarki internetowej przeznaczonej dla systemu operacyjnego Twojego urządzenia:

  • iOS – Safari
  • Android – Google Chrome

Minimalne, rekomendowane wersje przeglądarek:

  • Google Chrome 68.x
  • Mozilla Firefox 61.x
  • Microsoft Internet Explorer 11.x
  • Microsoft Edge 44.x
  • Safari 12.x (MacOS)

Aplikacja mobilna BOŚBank24

Z aplikacją na swoim telefonie w każdej chwili i miejscu wykonasz operacje jakich potrzebujesz.
Zadbaj, żeby korzystanie z aplikacji było w pełni bezpieczne.

  • Pobieraj aplikację mobilną tylko z zaufanego źródła. Bank nigdy nie wysyła wiadomości SMS i email z linkami do instalacji jakiejkolwiek aplikacji. Jedyną opcją pobrania aplikacji Banku jest pobranie jej z oficjalnego sklepu.

Aplikacja dostępna jest dla telefonów z systemami Android oraz iOS (iPhone).
Pobierzesz ją za darmo z Google Play lub App Store w zależności od telefonu jakiego używasz.


Zainstaluj aplikację na swoim telefonie – połącz z bankowością internetową i gotowe!

Sprawdź jak to zrobić!

  • Zadbaj o bezpieczeństwo telefonu:
    • Zabezpiecz smartfon oprogramowaniem antywirusowym,
    • Jeśli stracisz telefon usuń go z listy urządzeń zaufanych w tym celu skontaktuj się z nami
  • Regularnie aktualizuj aplikację mobilną.
  • Zadbaj o poufność danych logowania.
  • Dokładnie czytaj SMSy i powiadomienia w aplikacji przed zatwierdzeniem operacji.
  • Nie klikaj w linki przesyłane w wiadomościach SMS, MMS czy e-mail, szczególnie tych od nieznanych Ci nadawców.
  • Zabezpiecz operacje zlecane w aplikacji mobilnej odpowiednimi limitami. Ustawisz je w serwisie bankowości internetowej (z poziomu przeglądarki).

Masz dodatkowe pytania?

Sprawdź  nasze Pytania i Odpowiedzi.

Skontaktuj się z nami dzwoniąc na Infolinię.
801 355 455 lub +48 22 543 34 34

w dni powszednie, w godz. 7:45 – 21:00 oraz w soboty,
w godz. 10:00 - 18:00

Dyspozycję zastrzeżenia/blokady karty lub bankowości internetowej możesz złożyć 24h/7

Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.