-
Wymiana powierzchni dachowych wykonanych z materiałów zawierających azbest
ZAKRES ZADAŃ OBJĘTYCH FINANSOWANIEM
- zakup materiałów do wykonania nowych pokryć dachowych;
- roboty budowlano-montażowe związane z wykonaniem nowych pokryć dachowych.
-
Osoby fizyczne posiadające tytuł prawny do nieruchomości, na której realizowana jest inwestycja z wyłączeniem rolników.
-
- maksymalna kwota kredytu: do 100 % kosztów realizowanej inwestycji, lecz nie więcej niż 1.000.000,00 zł; Nie podlegają finansowaniu koszty: opracowania dokumentacji projektowej, obsługi geodezyjnej, nadzorów budowlanych;
- okres realizacji inwestycji: do 12 miesięcy liczony od daty postawienia kredytu do dyspozycji kredytobiorcy;
- okres kredytowania: nie dłuższy niż 10 lat od terminu zakończenia zadania określonego w umowie;
- okres karencji w spłacie kapitału nie może być dłuższy niż 12 miesięcy
zawarcia umowy kredytu; - oprocentowanie kredytu: stawka WIBOR 3M+2,00 p.p. w okresie pierwszych 5 lat korzystania z kredytu, stawka WIBOR 3M+5,00 p.p. po tym okresie;
- prowizja: brak prowizji przygotowawczej z tytułu udzielenia kredytu.
-
- określenie planowanego zakresu rzeczowego realizowanej inwestycji
(na podstawie kosztorysu, faktury proforma, umowy, oferty lub innego dokumentu akceptowanego przez Bank umożliwiającego określenie zakresu rzeczowego i kosztów inwestycji); - określenie planowanego wymiernego efektu ekologicznego;
- potwierdzone źródła finansowania inwestycji;
- dochód roczny nieprzekraczający kwoty 135 000,00 zł, stanowiący podstawę obliczenia podatku, wykazany w ostatnio złożonym zeznaniu podatkowym zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- zdolność kredytobiorcy do spłaty kredytu;
- prawne zabezpieczenie spłaty kredytu;
- udokumentowanie prawa do dysponowania budynkiem, na którym realizowana jest inwestycja (aktualny wypis z księgi wieczystej lub inny dokument akceptowany przez Bank umożliwiający potwierdzenie prawa do dysponowania budynkiem na cele budowlane);
- uregulowanie spraw formalno-prawnych związanych z realizacją inwestycji (pozwolenie na budowę lub zgłoszenie realizowanej inwestycji - stosownie do obowiązujących przepisów).
- określenie planowanego zakresu rzeczowego realizowanej inwestycji
-
- kredyt nie może być udzielony na zadanie zakończone przed dniem zawarcia umowy kredytowej;
- kredyt nie może być przeznaczony na refundację nakładów poniesionych przed datą podpisania umowy kredytowej;
- realizacja kredytu następuje bezgotówkowo poprzez pokrywanie zleceń płatniczych Kredytobiorcy na podstawie faktur odpowiadających celom na sfinansowanie których kredyt został udzielony, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
- dopuszcza się możliwość dokonywania ze środków kredytu płatności zaliczkowych na rzecz dostawców / wykonawców, na podstawie faktury zaliczkowej.
-
- powierzchnia pokrycia dachowego zawierającego azbest podlegającego wymianie [m2];
- dostarczenie protokołu odbioru i przekazania inwestycji do użytkowania;
- zaświadczenie wystawione przez właściwy Urząd Gminy/Miasta
lub Starostwo Powiatowe o odebraniu wyrobów zawierających azbest
z budynku, na którym realizowana jest inwestycja;
- dostarczenie dokumentacji fotograficznej przed realizacją
i po zrealizowaniu przedsięwzięcia.
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 7,15%, przy założeniu, że całkowita kwota kredytu wynosi 60.000 zł, całkowita kwota do zapłaty to 68.849,25 zł, oprocentowanie w wysokości 6,93%. Całkowity koszt kredytu wynosi 8.849,25 zł, na który składają się odsetki w wysokości 8.849,25 zł przy kredycie spłacanym w 48 miesięcznych malejących ratach kapitałowo odsetkowych, z których najniższa rata wynosi 1.257,22 zł a najwyższa wynosi 1.596,50 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 06.08.2025 r. na reprezentatywnym przykładzie.
Ostateczna wysokość raty i ewentualne, wymagane zabezpieczenia uzależnione są od indywidualnej oceny kredytowej Klienta, daty wypłaty kredytu oraz daty płatności pierwszej raty. Informacja uwzględnia koszty prowadzenia obowiązkowego ROR w wysokości 9 zł miesięcznie (do założeń przyjęto, że po spełnieniu warunków zwolnienia z opłat koszt prowadzenia rachunku może wynosić 0 PLN). Warunkiem zwolnienia z opłaty za ROR jest wpływ na rachunek w każdym miesiącu co najmniej 1 500 PLN.
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Powyższe wyliczenie ma charakter szacunkowy.