KLIENCI INDYWIDUALNI

Logowanie i potwierdzanie dyspozycji

System Bankowości Internetowej

Zasady pierwszego logowania

Podczas pierwszego logowania należy:
- w pole Identyfikator wpisać Identyfikator użytkownika nadany przez Bank,

- w przypadku posiadania tokena (dostęp aktywny), w pole Klucz wpisać 6 cyfr wyświetlonych przez token,

- w przypadku posiadania koperty z hasłami (dostęp aktywny z użyciem  koperty z hasłami oraz kodu SMS), w pole Klucz wpisać PIN1, który służy wyłącznie do pierwszego logowania,

- w przypadku posiadania koperty z hasłami (dostęp bierny), w pole Klucz wpisać PIN1, który służy wyłącznie do pierwszego logowania,

- po pierwszym zalogowaniu system od razu wymusi zmianę hasła (ustalenie własnego hasła zgodnie z instrukcjami publikowanymi na stronie logowania do usługi).

Użytkownik, który ustalił własne hasło, podczas kolejnych logowań do usługi BOŚBank24
Twoje e-Konto będzie wpisywał w polu Klucz:

- własne hasło oraz 6 cyfr wyświetlonych przez token, w przypadku posiadania tokena,

- własne hasło w przypadku posiadania koperty z hasłami (w dostępie biernym lub dostępie aktywnym z użyciem  koperty z hasłami oraz kodu SMS).


Potwierdzanie dyspozycji

Ze względów bezpieczeństwa operacje wykonywane w BOŚBank24 Twoje e-Konto potwierdzane są Kluczem. W celu potwierdzenia złożenia dyspozycji (np. wykonania przelewu, zlecenia stałego, otwarcia lokaty terminowej, itp.), w zależności od sposobu zabezpieczenia dostępu do usługi, należy podać odpowiedni Klucz:

- dla użytkownika posiadającego token (dostęp aktywny) Kluczem, którym potwierdza dyspozycje, jest jego hasło wpisane łącznie z 6 cyframi wyświetlonymi przez token,

- dla użytkownika posiadającego dostęp aktywny z użyciem  koperty z hasłami oraz kodu SMS Kluczem, którym potwierdza dyspozycje jest SMSKod, który otrzymuje na zdefiniowany w dyspozycji * numer telefonu komórkowego,

- dla użytkownika posiadającego kopertę z hasłami (dostęp bierny) Kluczem, którym potwierdza pierwszą dyspozycję jest PIN2 z koperty z hasłami po wpisaniu którego system od razu wymusi jego zmianę (należy ustalić własne hasło do podpisu - na hasło inne niż używane do logowania),

- zmiany hasła można dokonać za pomocą opcji "zmiana hasła".

 

*) Dyspozycja, w której właściciel rachunku określa: zakres usług, sposób zabezpieczenia dostępu, użytkowników, dostępne rachunki oraz limity, tj. maksymalną kwotę jednorazowego przelewu oraz maksymalną kwotę wszystkich przelewów, realizowanych w ciągu jednego dnia, dla każdego z udostępnionych rachunków- dla wszystkich użytkowników usługi. Limity w ramach dostępu biernego ustawiane są zawsze w wysokości 0 (zero) zł.


W celu poznania systemu internetowego BOŚBank24 Twoje e-Konto polecamy poniższe informacje:

bankowość internetowa BOŚBank24 Twoje e-Konto
udostępnianie usługi
odblokowanie dostępu
zasady bezpieczeństwa
ustawienia przeglądarek internetowych

 

Kontakt:
W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer:
801 355 455 dla krajowych połączeń z telefonów stacjonarnych lub
+48 22 543 34 34 dla połączeń z telefonów komórkowych oraz z zagranicy.

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w dni powszednie, od poniedziałku do piątku w godzinach
7:45-21:00 oraz w soboty, w godzinach 10:00 - 18:00.


Polecamy również:

wersja demonstracyjna BOŚBank24 Twoje e-Konto
płatność internetowa "Płać z BOŚ"
  • BOŚFaktor
  • Dom Maklerski BOŚ S.A.
  • BOŚ EkoProfit
  • Fundacja BOŚ
  • eko-Polska
  • Pośrednicy finansowi
  • Informacje dla klientów

kalkulator CO2

Program Rabatowy

Dla niedowidzących | Multimedia | Kariera | English version | Mapa serwisu
Infolinia 801 355 455 / +48 22 543 34 34, Zastrzeganie kart
Copyright by BOŚ S.A. I ul. Żelazna 32, 00-832 Warszawa I 801 355 455, +48 22 543 34 34
KRS 0000015525 I NIP 527-020-33-13 I Kapitał zakładowy 228 732 450 zł, w całości wpłacony
SUPERMEDIA Interactive