Twoje korzyści
-
0 zł za otwarcie
i prowadzenie konta
dla aktywnych Klientów -
0 zł za wypłaty
ze wszystkich bankomatów -
Wygodna i łatwa bankowość internetowa i 0 zł za przelewy krajowe 1
-
Więcej korzyści dla otrzymujących na to konto świadczenie Rodzina 500+
Wniosek o konto możesz złożyć w najbliższym oddziale BOŚ Banku
Karta debetowa Mastercard
Płać codziennie za swoje zakupy i korzystaj z dodatkowych przywilejów- 0 zł za wydanie karty debetowej Mastercard
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą
- 0 zł za korzystanie z karty debetowej do EKOkonta bez kosztów pod warunkiem wykonania w miesiącu transakcji bezgotówkowych na 500 zł. W przeciwnym razie opłata miesięczna za użytkowanie karty wynosi 8 zł
- Bezpłatne ubezpieczenie przedłużonej gwarancji sprzętu RTV/AGD do równowartości max 5000 € (szczegóły)
- zbliżeniowo do 100 zł bez podawania PIN - płać bezpiecznie za zakupy w sklepach stacjonarnych
- kupuj zdalnie - płać bezpiecznie za zakupy w internecie korzystając z Aplikacji mobilnej
- Google Pay – wygodne płatności kartą w telefonie
- Program Mastercard® w programie Bezcenne® Chwile
Wybierz swoją kartę z wizerunkami chronionych zwierząt
-
1. Dudek
2. Kozica
3. Niedźwiedź
4. Ryś
5. Szarytka
6. Świstak
7. Uszatka
8. Wilk
9. Żubr
Przelewy natychmiastowe Express Elixir
- Przelewy dostępne w bankowości elektronicznej BOŚBank24
- Szybka realizacja płatności – środki dostarczone do odbiorcy w ciągu kilkunastu sekund
- Możliwość realizacji przelewu w BOŚ przez 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem przerw technicznych (dostępność przelewów Express Elixir w BOŚ i innych Bankach można sprawdzić tutaj)
- Maksymalna kwota pojedynczego przelewu 5 tys. PLN
- Limit dzienny przelewów natychmiastowych: 12 tys. PLN
-
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta przy zasileniu rachunku łączną kwotą minimum 1500 zł w każdym miesiącu kalendarzowym, w przeciwnym przypadku 9 zł miesięcznie
- 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą
- 0 zł za dostęp do bankowości elektronicznej
- 0 zł za elektroniczne przelewy krajowe pod warunkiem wyrażenia zgody na przesyłanie komunikacji o zmianach w regulacjach na adres poczty elektronicznej, w przeciwnym przypadku 0,10 zł za każdy przelew Elixir.
- 0 zł za ustanowienie i realizację polecenia zapłaty
- 0 zł za wydanie i korzystanie z karty debetowej Mastercard pod warunkiem dokonania w miesiącu kalendarzowym transakcji bezgotówkowych kartą debetową na kwotę min. 500 zł, w przeciwnym przypadku 8 zł miesięcznie.
-
Mecenas Direct to dodatkowa usługa oferowana posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych prowadzonych w BOŚ S.A.
Co Ci przysługuje w ramach usługi „Mecenas Direct”?
- Możliwość uzyskania telefonicznej porady prawnej
- Uzyskanie opinii prawnej dotyczącej umów i pism do 100 000 zł wartości przedmiotu sprawy
- Otrzymanie wzorów umów, pism procesowych oraz innych dokumentów prawnych do 100 000 zł wartości przedmiotu sprawy
- Reprezentacja przed sądem po cenach indywidualnie negocjowanych
Koszt korzystania z usługi to 10 złotych miesięcznie lub 100 złotych rocznie
Koszt jest pobierany z konta w formie zlecenia stałego, zgodnie z wybranym wariantem płatności.
Szczegóły: "Ogólne warunki świadczenia usługi".
-
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków oszczędnościowych i oszczędnościowo - rozliczeniowych dla osób fizycznych - obowiązuje do 16.04.2023 r.
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków oszczędnościowych i oszczędnościowo - rozliczeniowych dla osób fizycznych - obowiązuje od 17.04.2023 r.
Regulamin bankowości elektronicznej
Twoje prawa przy dokonywaniu płatności w Europie
Your rights when making payments in Europe
Arkusz informacyjny dla deponentów
Oprocentowanie rachunków dla Klientów indywidualnych - obowiązuje do 16.04.2023 r.
Oprocentowanie rachunków dla Klientów indywidualnych - obowiązuje od 17.04.2023 r.
Wzór umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
Słowniczek pojęć dla reprezentatywnych usług płatniczych
Dokument dotyczący opłat dla rachunku EKOkonto bez kosztów z kartą debetową standardową - obowiązuje od 17.04.2023 r.
Dokument dotyczący opłat dla rachunku EKOkonto bez kosztów z kartą debetową VIP - obowiązuje od 17.04.2023 r.
Dokument dotyczący opłat dla rachunku EKOkonto bez kosztów bez karty - obowiązuje do 17.04.2023 r.
Dokument dotyczący opłat dla rachunku EKOkonto bez kosztów bez karty - obowiązuje do 14.01.2021 r.
Dokument dotyczący opłat dla rachunku EKOkonto bez kosztów bez karty - obowiązuje od 15.01.2021 r.
Szczególne warunki ubezpieczenia dla Posiadaczy karty debetowej Mastercard BOŚ Standard Debit
Regulamin korzystania z kart płatniczych w ramach usługi G Pay w BOŚ S.A.
Karta Produktu Ubezpieczenia dla Posiadaczy karty debetowej MasterCard Standard
Broszura informacyjna przetwarzanie danych osobowych przez w Grupie AXA
Skontaktuj się z nami
Jesteś klientem Banku Ochrony Środowiska i chcesz zapytać o posiadane produkty lub usługi, stan konta itp.? - Napisz do nas przez BOŚBank24, zadzwoń pod numer 22 543 34 34* lub odwiedź placówkę .
Konsultant obsługujący formularze kontaktowe nie ma dostępu do Twoich danych i nie udzieli informacji na temat Twojego konta.
Jeśli chcesz założyć nowe konto napisz na adres [email protected] lub zadzwoń pod numer 22 290 56 05*.
*Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora
-
Bank oświadcza że:
- zgodnie z art. 70a Prawa bankowego udziela klientom Banku wyjaśnień dotyczących dokonanej przez siebie oceny zdolności kredytowej w zakresie osoby wnioskującej o udzielenie kredytu/pożyczki. Wyjaśnienie, obejmuje informacje na temat czynników - w tym danych osobowych wnioskującego - które miały wpływ na wynik dokonanej oceny zdolności kredytowej. Wnioskodawcy chcący uzyskać wyjaśnienia powinni złożyć w Placówce w której składali wniosek kredytowy zapytanie w sprawie. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.
- podejmuje decyzje kredytowe opierając się m.in. na zautomatyzowanym przetwarzaniu (w tym profilowaniu) danych osobowych stanowiących tajemnicę bankową. Zgodnie z art. 105a ust. 1a Prawa bankowego Bank zapewnienia osobie, której dotyczy decyzja podejmowana w sposób zautomatyzowany, prawa do:
otrzymania stosownych wyjaśnień co do podstaw podjętej decyzji,
do uzyskania interwencji ludzkiej w celu podjęcia ponownej decyzji,
do wyrażenia własnego stanowiska.
Wnioskodawca chcący skorzystać z powyższych uprawnień, powinien złożyć odpowiednie zapytanie w formie pisemnej w Oddziale Banku w którym wnioskował o udzielenie kredytu/pożyczki. Banku udzieli wyjaśnień w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty złożenia zapytania.
Bank zapewnia, że decyzje podejmowane w sposób zautomatyzowany są podejmowane wyłącznie w oparciu o dane niezbędne z uwagi na cel i rodzaj wniosku, w szczególności w oparciu o kategorie danych określone w art. 105a ust. 1b Prawa bankowego.